1. Bölüm AİLE

36 0 0
                                    


"Prensesim çok yaşa! Prensesim çok yaşa!"
diye bağırdı halk, elf kralının huzurunda.

Kralın sevgili eşi Flea, doğum yapmıştı bu sabah. Halk yeni prenseslerini sağlıklı oluşunu kutluyor ve krala sevgilerini gösteriyorlardı.
Kral Alon, uzun boylu, yaklaşık 200 yaşlarında, vatansever ve iyilik dolu bir kraldı.

Elfler 30 yaşlarına geldiklerinde yaşlanmaları duraksardı. Bu yüzden ciltleri asla kırışmazdı. Avalonda sadece onların topraklarında yeşeren bir çiçek sayesinde vücutlarının asla yaşlandırmayan bir formül bulmuşlardı. Bu formül sayesinde asla hastalanmıyorlar ve uzun yıllar boyunca yaşayabiliyorlardı, hep zinde kalıyorlardı. Bu yüzden diğer türler elfleri pek sevmezdi. Çünkü bu formülü katiyen hiçbir türle paylaşmıyorlardı.

Kral Alon ayağa kalktı ve halkına şöyle seslendi:
"Diğer türlerin biz elflere yaptığı zulüm bitmiyor ve bu bizi her ne kadar üzüyor olsa da bugün üzülmeyeceğiz sevgili elf dostlarım! Çünkü bugün krallığımıza yepyeni bir güneş doğdu! Sizin artık bir prensesiniz var dostlarım!"

"Prensesim çok yaşa! Prensesim çok yaşa!"
Diye coşkuyla bağırdı halk.

Prensesin yemyeşil gözleri, bembeyaz kar gibi bir cildi vardı. Kraliçe Flea ona bir isim düşünüyordu. Bu öyle bir isim olmalıydı ki onun bu güzelliğini yansıtmalıydı.
Kraliçe, ışık gibi saf ve güzel göründüğü için prensese "Lumier" adını verdi.
Kraliçe bebeğini aldı, odadan çıktı ve haklın yanına doğru uzun koridorlarca yürüdü.

Kral Alon, eşinin ellerinden tuttu ve yanına doğru çekti. Kraliçe prensesin adını kralın kulağına fısıldadı.
Kral:
"Halkım, size tanıtmak istediğim biri var, ışık gibi parlasın ömrü boyunca, prensesiniz; Lumier!"
Halk daha yüksek ve gür seslerle daha da çok coşkuyla bağırdı:
"Prensesim çok yaşa! Prensesim çok yaşa!"

Elfler birbirlerini koruyan, kollayan, mutlu ve onurlu bir türdüler. Hepsi birer akraba birer 'aile' gibiydiler. Diğer türler çiçeği istedikleri için her ne kadar zulüm etselerde, hiçbir zaman yıkılmadılar. Bütün halk prensesini görmek için o gün orada olduğu sırada, o an tüm elf halkını mahvedecek bir şey oldu.

ELF 1: Element KoruyucusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin