Mindenkinek vannak céljai és vágyai. Vannak olyan vágyak amikhez egyet csettinteni kell és a hopp a kezedbe hull. Nos az én esetben nincsen így..Hello,én Amy vagyok egy átlagos Canadai 18 éves lány. Szerintem itt az idő beavassalak benneteket az én kis életembe.
Biztos bennetek is megfordul a kérdés,hogy mit értek azallatt,hogy "nos az én esetemben nincsen így..,,?! Ugye?! Gondoltam. Az én célom az hogy egyszer híres zenész legyek. Az embereknek átadhassam az érzéseimet,és megértsék,hogy mit akarok a zenevél közölni. Ezzel nincsen semmi baj,hiszen csak feltöltök pár videot youtubera,és tessék sztár vagy. Na ez,az amit nem akartam sosem. Nagyon nehezen viselem a ronda,bántó szavakat,de ahhoz hogy,zenész legyek lekell gyűrnöm ezeket a negatív embereket.
Utca zenéből élek! Igen,tökéletesen olvastad,utca zenéből. Szinte minden állásból kirúgtak,vagy megfelelő nyelvvizsga kellett hozzá. Az elején nagyon,rossz érzés volt a tér közepén állni és énekelni..viszont hónapok után sikerült megszoknom,és rengeteg ismerős arccal találkozik a tekintetem. Általában ünnepekkor hatalmas tömeg szokott körülöttem állni,de így,ezeken az átlagos hétköznapokon nincsenek sokan. A zene által rengeteg új embert ismerhettem meg,és felszabadultnak érezhetem magam. A családom,nem támogatja az utca zenélést sőt! Apám nem egyszer ki akart tagadni a családból,mert az ő lánya nem lesz "holmi zenész". Nos igen! Édasapám és Édesanyám ügyvédek,és eléggé komolyan veszik az én életemet is!
Visszatérve az előbbire nem panaszkodhatok az utcai zenéléssel. Sokan azt hiszik,hogy koldulok,de ez nem teljesen igaz.
Viszont mostanában új arcokat is látok a téren,de az egyik mindíg elcsavarja a fejem. Ő az aki elrabolta a szívem,aki a legnagyobb boldogságot és a legnagyobb fájdalmat okozza nekem!
Shawn..
Shawn Mendes!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HI BABE!
NOS ITT IS LENNÉK A PROLÓGUSSAL,AMI SZERINTEM ELLEGGE ÉRDEKESRE SIKEREDETT! PRÓBÁLTAM BEMUTATNI A FŐSZEREPLŐT IS,ÉS BETEKINTÉST KAPHATTATOK AZ ÉLETÉBE ( VIP VAGYTOK)
HA ÉRDEKEL A TÖRTÉNET KOMMENTBEN JELLEZZÉTEK!PUSZILOK MINDENKIT!
*ÍRÓ*
STAI LEGGENDO
Az Ellentétek Vonzzák egymást [ S.M ]
Fanfiction,,-Szerinted kettőnknek még van esélye,vagy felejtsük el egymást örökre? -Én nem akarlak elfelejteni,soha!Fontos vagy nekem ahhoz hogy elveszítselek. Szeretlek hát nem érted?-Simít végig az arcomon -Én is szeretlek,de jobb lesz mindkettőnknek ha bef...