ISTEN ÉLTESSEN!

11 1 0
                                    

Nem is tudom,hogy kezdjem.. egyszerűen nemtudom felfogni,hogy Shawn Mendes ma 20 éves lett!

Ez egyrészt boldogsággal másrészt fájdalommal tölt el!

Hogy miért?

Annyira büszke vagyok rá,hogy ennyi mindent elért az életben ilyen fiatalon,és annyi pozítiv energiát tud átadni az embereknek! Rengeteg embert-köztük engem is- segített ki a depresszóból/problémákból akár csak egy dallal vagy egy ig poszttal!

Annyira nagy hatással van rám ez a srác,és annyi mindenért hálálkodhatnék!

A dalai csodálatosak,és annyira tisztelettel bánik a rajongókkal és maga a személyisége is elbűvölő! Imádom a mosolyát,ahogy beszél a kerrierjéről,és a nevetését! A puszta jelenlétével levett a lábáról!

Másrészt,olyan érdekes,hogy már 20 éves lett..amikor megismertem mégcsak 17 éves volt! Most viszont egy érett felnőtt ember lett belőle!

Olyan gyorsan felnőtt!❤

Sajnos nem láthatom őt a Szigeten,de tudom hogy nagyon-nagy sikere lesz a koncertnek és mindenki jól érzi magát! Most sajnálkodvatnék,hogy nem láthatom őt,de lesz majd más lehetőség is.

Hiszek a csodákban és ha az megtörténik..

Akkor fog teljesülni a valódi álmom!

Mégegyszer Isten Éltessen Shawn és tudnod kell,hogy elmondhatatlanul szeretlek,és hálás vagyok neked mindenért!

Köszönöm!

Az Ellentétek Vonzzák egymást  [ S.M ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang