9

1.9K 131 20
                                    

Taehyung : Hoseok hyung şart mıydı?

Taehyung : Hoseok hyung şart mıydı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

326.460 beğenme 213. 430 yorum
Jungkookie ; Each of your angels must have wings

Hopeworld : Şeytanda bir melekti.

Taehyung : Çocuk okul gösterisi için olan afişini paylaşmış, sen hala...

Yoongi : 2 ay oldu değil mi?

Seokjin : Evet 2 koskaca ay.

Namjoon : Yıl sonu gösterisi hala hazırlık aşamasında. Dekanlar ensemizde dolaşıyor.

Hoseok : Haketti. O kim ki benim afişimi paylaşıyor. Nota bak.

Hoseok: Onun gözünde ben anca şeytan olabilirim. Yalan söylemesin boşuna!

Jimin : Hyung sen cidden? Biz Yoongi hyung'un itiraf etmesi için çırpınırken, sen ondan fena çıktın.

Yoongi : Ne itirafı?

Seokjin : Jimin senin ağzına!

Namjoon : Senin ebini.

Jimin : Hiç mi anlamamıştı yani?

Yoongi : Ne bokum oluyor lan?

Jimin : Sen diyorum. Taehyung'u diyorum.

Yoongi çevrimdışı

Taehyung : Jimin yurda gelme bence.

Taehyung : Kapıda sikicemde seni gelirsen şayet.

++++++++

Karakterler ;

Namjoon : 23 yaşında ve Jin'le evli. Hoseok'un mezunu olduğu ve şimdilerde stajyeri olduğu okulda edebiyat öğretmeni. Yeni mezunlardan olduğu için, dekanlar ona Hoseok'un sınıfıyla ilgilenmesini uygun bulmuş.

SeokJin ; 23 yaşında. Aynı okul mezunu. Ancak o aynı kampüse bağlı farklı bir binada aşçılık okumuş ve mezun olup, bir restorantta çalışmaya başlamıştır. Namjoon'lada okulda tanışıp, mezuniyet töreninde evlenme teklifi almıştır.

Taehyung = 21 yaşında. Okula geldiği ilk günden beri Yoongi'ye aşık ve bunu çocukluk arkadaşı olan Hoseok'a anlatmaktan hiç çekinmemişti. Aslında Hoseok ondan büyüktü ancak, Jimin sayeside onunlada çok yakın birer dost olmuştu.

Yoongi = 22 yaşında. 1 yıl sınıfta kalmış bir uykuperest sınavları kaçırdığı için, sınıfta kalan Yoongi aslında zeki bir öğrenciydi. 2.kere 4. sınıfa başladığı zamanlarda kampüste Taehyung'u görmüştü. İkiside 4. Yıllarında olmalarına rağmen, farklı şehirden elen Hoseok'tan 3 sene sonra gelen Taehyung'u yeni fark etmişti Yoongi.

Hoseok : 23 yaşında. Aynı okul mezunu. Ancak dans konusunda üstün başarı gösterdiği için, üniversite 2 yıllık stajyerlik dönenmini okulda geçirmesini istedi. Oda sevdiği okulunda, gözetmeni ile birlikte dans ve rap konusunda öğrencilere yardımcı olmaya başladı.

Jungkook : 21 yaşında. Aynı okulda okuyor. Oda Taehyung gibi okula sonradan geldi. Ancak, 2-3 ay sonra anca Hoseok'a olan ilgisini ve duygularından emin olup, Taehyung'a yaklaştı. Çünkü onlar çok samimi görünüyordu. Jungkook cinsel tercihlerinden emin değildi. Tek bileiği; Hoseok güzeldi. Hosoek ateşliydi. Hoseok onun lotus çiceğiydi. Hoseok her dansının sonunda alnındaki su damlalarıyla tekrardan tertemiz hale geliyordu.

Aynı bir lotus çiceği gibi.

++++++++++++

Jintro'muz vatana millete hayırlı uğurlu olsun efendim. Çokça izliyelim lütfen.

Naked *Hopekook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin