Taehyung : Hoseok Jungkook numaranı istiyor?
Hoseok : Sevgilim var. Neden hala benimle iletişime geçmek istiyor?
Taehyung ; Ben bi konuşun derim. Hala kararlıysan, söyle kesin olarak bitir derim.
Hoseok : Taehyung sana anlattım. Yungyeom denilen it beni taciz etti. Hemde bir kere değil, tam 2 kere. Hemde sadece Bambam bana defalarca kez teklifte bulunduğu için.
Hoseok : Jungkook beni fark etmeden önce ben onu fark ettim.
Hoseok : Ama o beni çok uzun zaman fark etmedi, taa ki o güne kadar onun için bir hiçtim. Yungyeom bana iğrençliklerini bulaştırırken, o beni farketmedi. Ve beni incitti.
Hoseok : O gün... yine bana dokunucak sandım.
Hoseok : Yine beni kirletecek sandım.
Hoseok : Sonra Jungkook üzerime yürüyüp "Ona dokunmaya nasıl cürret edersin?" diyince, arkadan bana gülen adamı sende gördün.
Hoseok : Ben 4 ay boyunca durmadan dirilip öldüm.
Hoseok : Taehyung o adamın bana dokunmasından daha çok canımı yakan ne oldu biliyor musun?
Taehyung : Ne?
Hoseok : Beni temizlemesini dilediğim eller beni itti. Hem fiziksel olarak hemde ruhen. Ben artık onun elini tutamam.
Hosoek : Ben artık kendi kirinde boğulan bir pisliğim.
Hoseok : O ise salak saf bir aşık.
Taehyung ; Senin kirlendiğin filan yok. Sikerim seni, at o düşüceyi hemen kafandan. O iti dekana şikayet edicem bu dersten sonra.
Hoseok : Tüm okul duyar. Bunu kaldıramam Taehyung.
Taehyung : Onu hergün göreceksin ama 1 hafta sonra?
Hoseok : Dayanabilirim. Herkes duyarsa bunu yapamam. Anlıyor musun?
__________
Neden Yungyeom'u bu derece pislik yazdım? Gram bilmiyorum ama seviyorum onu. BTS hikayelerinde yan grup bulamıyorum kolay kolay offfff...!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naked *Hopekook*
Short StoryAna çift Hopekook, yan çift Taegi. "Nefesimin artık bir tadı var."