Hoseok son derece kırılgan ve bir o kadarda çekilmez olduğu günlerden birini daha yaşıyordu.
Bugün ayrıca tek kuzeni olan Jimin'inde doğum günüydü.
Ona uzun zamandır istediği, ancak ikisininde parası olmadığı için o zamanlarda alamadıkları bir ayakkabıyı almak için Hoseok son 3 stajyer maaşına dokunmadan, ailesinden gelen para ile yaşamaya çalışıyordu.
Şimdi içersinde bulunduğu PUMA mağazasından özel tasarım ayakkabıdan Jimin'e uygun numarasını rica etmiş beklemeye koyulmuştu, simsiyah giyinen adam.
Hoseok bulduğu ilk aralıkta tekrar düşüncelere koyuldu.
Hayatı boyunca sadece birini sevmişti. Oda onu bir başkası için itmiş, örselermiş hatta yok saymıştı.
Kadın görevli paketi bitirdikten sonra konuştu.
"Üzerine bir şey yazmak ister misiniz?"
Hoseok bir şeyler yazmak istemiyordu. Çünkü Hoseok yazmaya başlarsa bitmezdi.
Görevliyi sakince geri çevirmişti bu yüzden.
Yıllardır hastalığı yüzünden adeta bir kafes içersinde yaşaması yetmezmiş gibi birde kalbindeki bu yaşanmamış günlere olan özlem duygusu.
Tüm bunlar kalbinin patlamasına neden olan bu his oluşturuyordu.
Hoseok mutlu olmak istemişti.
Jungkook onu mutlu eder sanmıştı.
Ancak edememişti.
Hoseok görevliye ödemeyi yapıp mağazanın şubesinden çıkmıştı.
Zaten saat akşama geldiği için Hoseok direkt Jimin'in evine gitmişti.
Jimin onu kapıda karşılamıştı. Henüz içerde kimsenin olmadığına üzülen çocuk Hoseok'un konuşmasıyla daha fazla üzüldü.
"Jimin sana hediyeni verip gitsem? Kendimi hiç iyi hissetmiyorumda. İlacımı da evde unuttum zaten?"
"Asla olmaz. Seni bırakmam. Şurda ki eczanenin sahibi babamın arkadaşıdır. Kimliğini bırakıp, istediğin ilacı alırsın. Yarında reçeteni getirirsin."
"Jimin işleri zorlaştırma. Daha ölmüyorum. Yarın veya daha sonra görüşürüz işte."
Jimin daha fazla konuşamayıp, eline tutuşturulan hediye ile kapıda kala kaldı.
Hoseok'un gidişini izlerken bağırdı Jimin.
"Hediye için teşekkür ederim. Yarın hesabını soracağım."
Hoseok yalan söylemişti. İlacı cebindeydi. Ancak Hoseok Jimin'i birazcık olsun tanıyorsa diğerlerinin ısrarına dayanamayıp, Jungkook'uda çağırmış olduğundan emindi.
Ancak Hoseok eve gitmekte istemiyordu. Belkide en güzel seçenek okula gitmekti?
Herşeyin başladığı...... herşeyin bitmesini istediği yere adımlamaya başladı Hoseok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Naked *Hopekook*
Short StoryAna çift Hopekook, yan çift Taegi. "Nefesimin artık bir tadı var."