18

1.4K 88 6
                                    

Taehyung : Jungkook yorum atmış Hoseok fark ettin mi?

Yoongi : Bende onu söyliyecektim.

Seokjin : Hoseok hayatında yeni biri var. Ona bunu söylemelisin.

Namjoon : Bu şekilde ikiside acı çekicek.

Hoseok : Ve bende hyung.

Jimin : Hoseok biliyorsun ben Bambam' ı sevmem ayrıca senin için doğru kişi mi? Emin değilim.

[Hoseok'a Jungkook dışında sevgili bulmaya çalışırken bir adet amatör ben! :(]

Taehyung : Hoseok bence karşına geçerek yüzyüze söylemelisin.

Hoseok : Saçmalama ve abartma! Çocuğa bir ara ilgi duydum diye ona özel açıklama yapacak değilim.

Hoseok : Benim tek derdim. Benimle ilgili hayal kurmayı bırakması. Aksi halde Bambam'a haksızlık olur.

Yoongi : Hoseok sadece "ilgi" duyduğun bir çocuk için 3 ay boyunca ağladını hatırlatmak isterim?

Hoseok : Sonuç?

Seokjin : Yani sonuç şu ki; Sen hiçte bu çocuğa "sadece" ilgi duymadın.

Namjoon : Sen bu çocuğa kapıldın.

Hoseok : Yok daha neler.

Jimin : Hoseok performans günü ona bakışlarını görebilseydin anlardın.

Taehyung : Jimin haklı. Hoseok hepimiz biliyoruz hala onu sevdiğini Bambam'a haksızlık yapan sensin.

Hoseok ; Yoongi sevgilin çıldırmış.

Yoongi : Bencee...

Yoongi : Çıldıran sensin. Hala onu sevdiğini hepimiz farkındayız Hoseok.

Yoongi : Bambam Yungyeom'un sınıf arkadaşı olduğu için 2 yılın sonunda teklifini kabul ettiğinide, sadece Jungkook sizi fark ettiğinde Bambam'ın elini tuttuğununda.

Seokjin : Ona bunu yapma Hoseok.

Namjoon : Onun tek hatası seni sevmek.

Hoseok : Yanılıyorsunuz. O benim merdivenlerden düşmeme neden oldu!

Jimin : Yanılan sensin.

++++++++++++++++

Ben mutluyum...

Naked *Hopekook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin