5

2.5K 173 12
                                    

123

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

123.865 beğenme. 229.167 yorum

Hopeworld : Dans ve resim branşlarının mükemmel uyumları; 20 ağustos cumartesi günü öğrencim Jimin'le okulumuzun yıl sonu gösterisinde yeralacak solomuzu kaçırmamak için tüm alarmlarınızı kurun!

Taehyung : *Tüm hyunglarımdan özür dilerim. ama direk söylemem lazım.*

Taehyung ; Jungkook seni fena sikicekmiş!

Yoongi : Afbuyur?

Seokjin : Taehyung?

Namjoon : Ne ne ne?

Hoseok : Taehyung ne diyorsun?

Jimin : Evet banada mesaj atmış, "Ebeni rahat bırakmayacağım." diye.

Taehyung : Daha bana numarasını vermeye korkan adam, gelmiş kalbimi delercesine güzel güldüğü resmi paylaşıyor hemde yanında okulun gözdesiyle?

Taehyung : Amacın neymiş? Bir cevap vericekmişsin.

Yoongi : Bu çocuk cidden aşık olmuş.

Seokjin : Aynen. Hoseok hem şanslı hemde baya baya şanssızsın kanki.

Hoseok : Bu salak şimdi bide beni mi kıskanıyor?

Jimin : Kıskanmak? Hyung çocuk okulda bana saatlerce döveme hayali kurarak ve bunu bana hissettirerek gezdi.

Taehyung : Nerden anladın derseniz; Çocuk Jimin'le aynı ortamda olduğu her dakika, ellerini sıkarak gezdi. Ve en fenası dans solosunda Jimin gibi takla attı.

Yoongi : Jimin'i dövmek, bizim milli sporumuz. Bu konuda çocuğa kızamam.

Hoseok : Hadi o beni kıskanıyor diye haklı? Senin ne derdin var benim stajyerimle?

Jimin : Evet. Koskaca okulda sadece Taehyung'la yakınım. Kimsenin yemeğine tuzluda demem. Mükemmel bir insanımdır.

Taehyung : MüKeMel?

Yoongi : Azcık beyniniz olsaydı!

Seokjin : Yoongi yine beynin uyumuş.

Hoseok : Yoongi hyung, konuşmaya başladığın an mutlu olucaksın.

Jimin : Hoseok hyung haklı.

Jimin ; Totomu korumaktan bir hal oldum be yıllardır.

Naked *Hopekook*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin