Pana aici le-a fost. Sunt complet demenți. Dacă se așteaptă sa cred porcăria asta, se înșală . "Demonii nu sunt reali?" Ma întreabă subconștientul și realizez ca nimic numai este imposibil. Le dau o șansa. Una singura. Dar vreau dovezi.
-Arați de parca ai plecat, imi șoptește Maria. Ești ok?
-Da... dacă nu luam in considerare aberațiile pe care le aud.
-Nu sunt aberații.. spune Luc, pe un ton sincer. Vain-ul este linia care desparte Raiul de Iad și Iadul de Rai. Un fel de loc pentru rebeli dacă vrei. Pentru cei care nu stiu unde se vor duce. Un loc de intalnire pentru îngeri, in care au voie și demonii și un club pentru demoni in care au voie și îngerii, imi explica Luc, privindu-ma fix in ochi.
-De aceea putem fi amândoi aici, adauga Maria.
-Cum adică? întreb și ma holbez la ea nedumerită.
-Maria este un înger. A coborât din Rai pentru a ma ajuta sa te doftoricesc. Are puteri vindecătoare, spune Luc, apoi face o pauza și își îndreaptă privirea spre podea.
-Iar eu sunt un demon. Izgonit ce-i drept, dar demon de fel.
Rămân putin blocată. Dacă m-ai fi pus sa ii repartizez as fi spus cu siguranța ca Maria este odrasla Iadului, iar Luc, un chipeș înaripat.
Ma ridic ca arsa din pat, îndepărtându-ma de Luc. Acum realizez in brațele cui era sa cad.
-Mi-ai distrus lumea!! urlu ,cu atât dispreț la el. Dc??? Dc??? tip, gesticuland ca o descreierata furioasa. Dc... apoi furia se transforma in lacrimi care curg șiroaie pe obrajii mei reci, fără pic de culoare. Maria își înfășoară brațele in jurul meu, aruncându-i o privire tăioasă lui.
-Am fost izgonit! exclama băiatul, punând accent pe ultimul cuvânt. De parca afirmația asta l-ar fi făcut nevinovat.
-Nu știa ce avea Lucifer sa facă omenirii... imi spune ușor Maria și pe ea o cred. Poate e din cauza aurei sale de înger pe care acum, când sunt lipita de ea, o simt.
-Nu știam ce avea sa vina, iar Luc habar nu avea de cele ce urmau.. adauga, parca amintindu-și dezastrele de pe Terra.
YOU ARE READING
We all have our demons
FantasyApocalipsa inevitabila.... O fata simpla, inspaimantata.....Un baiat cu aspect angelic... Enjoy