-Si tu esti-
-Atenție, supraviețuitori ! s-a auzit glasul lui Walsh. Numele meu este Alberta Walsh , dar voi îmi veți spune Colonel Walsh, ne-a ordonat, uitându-se prin sala de mese, iar apoi a adăugat:
-Bun. Avem informații despre un atac. Așa ca in 10 minute sa fiți toți in bunkere și sa efectuati modul lock-down. S-a înțeles ? a răsunat vocea ei in încăpere.
Am început sa îmi infulec mâncarea, uitând complet de ochii răpitori ai lui Luc sau ce voia sa spună înainte de a fi intrerupt. In 2 min am terminat restul farfuriei și am fugit spre cabina, fără sa ii zic un cuvânt lui Luc.-Unde e Emma? le-am întrebat disperata pe Scarlet și Sasha când am ajuns in bunker.
-Nu știm, au răspuns ele la unison, după care s-au băgat in paturile lor etajate, înfricoșate pana peste cap.
Am început sa ma uit frenetic pe geamurile mici ale ambelor camere, căutând-o pe Emma. Am încercat sa îmi amintesc dacă am văzut-o la masa, dar tot ce îmi apărea in minte erau ochii lui Luc.
Mai aveam 5 minute. Peste 4 minute voi activa lock-down pt ca ii ia vreo 50 de secunde sa se efectueze.
Emma tot nu a venit, așa ca am apăsat pe butonul de lângă usa, pe care scria "Mod Lock-Down".
Priveam cum întreaga cabina banala devine un adevărat bunker. Urmăream cum măsurile de siguranța acoperă încet geamurile și usa.
Când panoul acela care înconjura cabina era la jumătatea ușii, usa s-a deschis larg și Luc a dat buzna înăuntru, târându-se pe burta.
Toți patru ne-am uitat cum "siguranta" ne înghite cu totul.
Nu am vorbit cu Luc decât după ce am închis usa camerei mele și am șezut pe pat.
-Scuze pentru mai devreme, dar intrasem in panica... i-am spus, un pic stânjenită.
-E ok... îți simțeam frica, a replicat el, pe un ton relativ sincer.
-Dacă vrei sa te liniștești, poți sa te duci in patul Emmei, îl îndemn și ii fac semn spre patul ei. "Sper doar sa fi găsit un alt bunker" ma gândeam.
Luc nu a răspuns. In schimb, a început sa ma măsoare din cap pana in picioare. Privirea lui s-a blocat pe câteva locuri de pe corpul meu. La tenesii mei murdari, la mâinile și la degetele mele, iar apoi la inelul mamei. In final, mi-a analizat trăsăturile fetei. Ma simteam disecată. Apoi s-a uitat in ochii mei și mi-a spus:
-Și tu ești... frumoasa.
YOU ARE READING
We all have our demons
FantasyApocalipsa inevitabila.... O fata simpla, inspaimantata.....Un baiat cu aspect angelic... Enjoy