NIKKI
Četla si její knížky.
Nikki si ze začátku myslela, že se jí to jen zdá. Každou chvílí se jí zmocnil pocit, že se na ní kouká, ale vždycky když po ní střelila pohledem, měla skloněnou hlavu. Pak jí konečně došlo, že se jí kouká do klína. Ne jako úchylně. Dívala se na její knížky - viděla, jak se jí pohybují oči.
Ta nová holka měla oči tmavější než její máma, vážně hodně tmavé..jako by měla v obličeji dvě díry.
Znělo to jako něco ošklivého, ale nebylo.
Bylo to na ní asi to nejhezčí.
Nikki měla pocit, že jí musí něco říct. Takový pocit měla pořád. Stačilo by třeba "ahoj" nebo "s dovolením".
Jenže od toho prvního dne, kdy na ni sprostě vyjela, neřekla už dlouho nic, takže teď to bylo prostě nepravidelně divné.
Celou hodinu denně, 30minut cesta do školy..30minut zpátky.
Nikki nic neřekla, jen víc pootevřela knížku a otáčela stránky pomaleji.ANN
Máma vypadala unaveně, když Ann přišla ze školy. Tedy jako víc unaveně než obvykle. Když se vrátili i ostatní děti tak máma ztratila nervy a všechny poslala ven.
Ann zkusila zaklepat na dveře "Mami! Pusť mě dovnitř, ještě jsem se ani nevykoupala."
Normálně se koupala hned jak přišla ze školy.
Tím odpadla ta část stresu než Richie přišel domů, protože někdo urvala závěs mezi koupenou a kuchyní.
Máma nereagovala.
Malí už byli na hřišti a tak šla za nimi.
Ben si tak hrál s autíčky a Maisie s Myšákem hráli na babu.
Ann si šla sednou na lavičku vedle.
Maisie si k ní po chvíli přisedla.
"Jaký to vůbec bylo u Robinsonových?" Zeptala se.
"Fajn." Odpověděla Ann.
"Měla jsi vlastní pokoj?"
"Jo."
"A oni měli taky děti?"
"Jo."
"Byli hodný?"
" jo,.ale ne tak jako vy."
Ze začátku byli Robinsonovi fajn, ale postupně je to přestalo bavit.
"Mysleli jsme, že už se nerátíš." Řekl Ben a najel jedním autíčkem do hlíny. Vypadal jako někdo, kdo se snaží nerozbrečet.
Ann se rozhlédla po Myšákovi. Byl až u party co hráli basket. Byla tam i ta blbá holka.
"Myšáku! Pojď zpátky!" Volala na něj Ann
Myšák ji ale neslyšel a tak pro něj musela dojít.
Cestou se dívala do země.
Popadla Myšáka za ruku a odvedla jo zase zpátky k ostatním.Ann se vrátila domů a proběhla kuchyní, než máma stačila něco říct. Richie byl v obýváku. Ann prošla mezi ním a televizí a dívala se rovně pred sebe.
ČTEŠ
Spojení
RomanceAnn je ve městě nová a nikdy si nepřipadala osamělejší, než se přestěhovali tak měla alespoň někoho...a teď? Teď nikdo nechápe..a ani nemůže pochopit jaká je. Se svým chaotickým rodiným životem by nemohla vyčnívat víc, ani kdyby se snažila. A pak se...