Kapitola 6.

7 2 0
                                    

ANN
"Bacha krávo!"
Tina se procpala kolem Ann do autobusu.
Tina navedla všechny na tělocviku, aby se s Ann nebavili a nadávali jí.
To, že Tina chodí s Ann na tělák, bylo naprosto logické - jelikož tělocvik je jedna z poboček pekla a Tina je stoprocentně ďábel. Divný miniďáblík. Ďábel na hraní. Ďábel pro panenky. A kolem sebe má celou tlupu nižších démonů ve cvičebních úborech.
Ann byla otrávená, když musela v minulé škole nosit na tělocvik kraťasy, své nohy přímo nenáviděla ještě o trochu víc než celý zbytek jejího těla. Jenže tady se místo kraťasů nosili cvičební úbory. Polyesterové jednodílné trikoty a celé se to začínalo vepředu ani zip.
"Červená ti nesluší, vypadáš jak velké tlusté rajče." Prohodila Tina, když to na sebe Ann poprvé navlékla.
Ostatní holky se rozesmály, dokonce i ty, co Tinu nesnášely.

Když se kolem ni Tina procpala do autobusu, Ann si dala s nastupováním načas, ale stejně tam byla dřív než ta blbá holka. Takže bude muset potom vstát a pustit ji na její místo u okna což bude trapas. Vždycky to bylo trapné. Vždy když vjel autobus do výmolu, Ann té holce skoro přistála na klíně.
Snad někdo z autobusu skončí se školou nebo umře a ona si bude moct přesednout.
Aspoň, že na ní vůbec nemluvila. Ani se na ni nedívala. Teda to asi alespoň myslela. Nikdy se na ni nepodívala. Občas se koukala na její boty, byly super. A občas se mrkla co čte... samé romány..
Ann si do autobusu nic ke čtení nebrala. Nestála o to, aby ji Tina nebo kdokoliv jiný přistihl se skloněnou hlavou.

NIKKI
Nepřipadalo ji správné sedět vedle té holky den co den a vůbec s ní nemluvit. I když je divná. (Teda, divná je slabé slovo, dnes byla nastrojená jak vánoční stromeček.)
Celou cestu se nemohla dočkat na to, až vystoupí z autobusu, až se jí zbaví..a vůbec ..až se zbaví všech.
...
Chtěla si sníst večeři o samotě u sebe v pokoji, ale mladší brácha John ji nenechal.
"Táta tady hned bude" zamumlal John s plnou pusou " a pěkně ho nasere, když nebudeš připravená."
Za Johnem se objevila máma a dala mu pohlavek "Nemluv sprostě." Řekla.
Pruda.
Nikki vystrčila Johna ze dveří a zabouchla je.
Nikki se převlékla do doboku, obula si conversky, odnesla si večeři do kuchyně a najedla se u linky.
Máma se snažila dostat z Johnovy bílé bundy mastný flek.
Táta se vřítil do kuchyně a popadl mámu di náruče. Tohle dělali každý večer. Cicmali se jak puberťáci bez ohledu na to, kdo se kouká. Vypadalo to, jako když se obr mucká s panenkou.
Nikki zatáhla bratra za rukáv "Dělej, jdeme." Mohli počkat v autě, táta přijde za chvíli, jen co se převlékne do svého mamutího doboku.

ANN
Nemohla si zvyknout, že večeří tak brzy.
Máma chtěla mít všechny z krku než přijde Richie. Dokonce mu i vařila jinou večeři. Dětem dávala smažený sýr a jemu steaky. Ani ten sýr Ann nevadil, byla to příjemná změna oproti guláši.
Po večeři si obvykle zalezla do pokoje a četla si, ale malí chodili ven. Ann si vylezla na svoje patro a přitáhla si k sobě krabici.
Ten pitomej kocour už ji zase ležel na místě. Shodila jo dolů.
Otevřela krabici a prohrábla psací potřeby. Pořád se chystala napsat kamarádům z bývalé školy.
...
Dveře ložnice se otevřeli a vešla Maisie s kocourem v náručí. "Máma nechce abys zavírala dveře," řekla Maisie "aby to tu větralo."
Když byli dveře otevřené, Ann viděla do obýváku na Richieho, který seděl ani gauči. Posunula se na posteli dozadu, až ji zmizel z dohledu.

"Co děláš?" Zeptala se Maisie.
"Píšu dopis."
"Komu?"
"Ještě nevím."
"Můžu k tobě nahoru?"
"Ne." V tu chvíli Ann myslela jen na to, že musí ochránit svou krabici.
Maisie dala kocoura zpátky na Anninu postel. "On tam rád spí."
"Ty Richiemu taky říkáš tati?" Zeptala se Ann.
"Teď je náš táta" odpověděla Maisie.

Ann se probudila uprostřed noci. Richie usnul v obýváku u puštěné televize. Cestou do koupelny ani nedýchala. Když se vrátila do pokoje, zavřela dveře.

SpojeníKde žijí příběhy. Začni objevovat