jij en Michael zijn nu 2 jaar bij elkaar. jij komt net terug van een lange dag werken. zodra je binnen in jullie appartement stapt ruik je iets lekkers. "ik ben thuis!" schreeuw je. "wacht! babe, kom nog niet binnen, pleaseee?" zei Michael. je knikt in goed keuring en grinnikt even. je doet rustig je schoenen uit en hangt je jas op.
vlak daarna hoor je Michael zeggen: "babe, kom maar verder!" hij had een big smile op zijn gezicht en zag er echt trots uit. hij hield de deur voor je open. je liep verder en gaf Michael eerst nog een kus voordat je verder liep.
"je hebt gekookt?" zei je verbazing wekkend. "jep, 3 gangen menu!" je keek hem met groten ogen aan, vaak als hij kookt wordt het chinees halen of pizza bestellen ofzo. je geeft hem nog een snele kus. "sweetie!" zei je tegen hem.
als voorgerecht had hij eenof andere soep gemaakt wat echt heel lekker was. als hoofdgerecht had hij Vegamite Scroll's gemaakt. (dit is een soort van typisch aussie recept, of typisch aussie omdat het Vegamite in zich heeft! ;)) en als nagerecht had hij een aardbeiensorbet gemaakt, omdat hij weet hoeveel jij ervan houd.
"honey, het was geweldig! het zijn de beste 2 jaar van mijn leven." zei jij. "de mijne ook babe! heb je zin om straks naar het strand te gaan en de zonsondergang te bekijken?" zei Michael. "wow, jij bent nooit zo romantisch..." zei je verbaasd. Michael zei niets. "maar het lijkt me heel leuk!" zei je.
aangekomen op het strand lag er een kleed klaar met wijn en allemaal lekkere hapjes. jullie gingen erop liggen, jij met je hoofd op michaels borst. hij gaf je een kusje op je voorhoofd en fluisterde "i love you!" in je oor. "love you too michael." zei je.
zodra de maan onder was stond Michael op en ging tegenover je staan.
"(y/n),
ik ken je nu voor 2 jaar,
dit zijn de beste jaren van mijn leven,
zonder jou ben ik niets,
je bent mijn beste vriendin, MIJN vriendin, diegene waarmee ik alles kan bespreken, je bent alles wat ik zoek, en wil in een vrouw.nu kan ik hier een lullig verhaaltje gaan oplezen,
zeggen dat ik het zonder het papiertje zou vergeten uit de stress,
terwijl we allebei weten dat ik het toch van internet heb geplukt,
want ik ben nou eenmaal niet romatisch,
of de perfecte man die je alles geven kan,
maar ik ben wel de man die hier nu staat,
en je dit vraagt:"Michael ging op een knie zitten en zei:
"lieve, lieve (y/n). zou je asjeblieft met me willen trouwen?"
JE LEEST
1D & 5sos imagines NL
Fanfictionhii, in dit boek komen NEDERLANDSE imagines te staan! voor de mensen die niet weten wat dit zijn: imagines zijn eigenlijik korte fanfiction's/verhalen die 1 hoofdstuk duren.