Liam zit nu aan de andere kant van de wereld, met hun tour! je hebt hem nu precies 3 weken niet gezien. jullie zijn aan het skype'n en jullie hebben een traditie om altijd rare vragen aan de ander te stellen.
"Liam, als ik en je moeder zouden verdrinken. wie zou je redden?" vraag je, terwijl het logisch is dat hij zijn moeder kiest. kom op, die heeft hem opgevoed en alles voor hem gedaan! "ik zou... uhm, mijn moeder redden. maar dan proberen jou ook nog te redden, als dat niet gaat dan ga tegelijk met jou dood..." zei Liam. je keek hem met grote ogen aan, dit is het liefste dat iemand ooit tegen je heeft gezegt.
"(Y/N), wat zou je liever willen: hier met mij op tour zijn, of thuis zitten en niets doen..." vroeg Liam. "bij jou zijn.. logisch!" zei je, daar hoefde je niet zo lang overna denken. hij hield een vliegticket omhoog. "nee... dat kan helemaal niet, Paul had nog zo gezegd dat het niet kon!" zei jij. "je weet zelf ook dat ik Paul best kan bedrijgen.." zei Liam. "ja met een lepel zeker!" zei je sarcastisch. "niet grappig!" zei Liam nep boos. "ahw, kan meneer Payne niet tegen een grapje?" "kan ik wel, maar lepels zijn enger dan spinnen hoor!" je wist dat dit ging komen, dit gebruikt hij altijd tegen je. maar je vind die kleine beestjes gewoon heel eng! "lepels kunnen niets doen! spinnen lopen overal heen en ze zijn gewoon freaking eng!" zei je hysterisch.
"tuurlijk, denk lekker wat je wilt! maar je moet morgen ochtend op het vliegveld staan.." zei Liam. "maar hoe kom ik dan aan dat kaartje dat jij hebt?" vroeg je. "ik mail het naar je, sukkeltje..." je keek naar je schoenen, van de schaamte. "ahw babe, je bent echt schattig als je je schaamt!" zei Liam...
JE LEEST
1D & 5sos imagines NL
Fanfictionhii, in dit boek komen NEDERLANDSE imagines te staan! voor de mensen die niet weten wat dit zijn: imagines zijn eigenlijik korte fanfiction's/verhalen die 1 hoofdstuk duren.