#imagine2 ashton

648 23 0
                                    

je liep over het vliegveld in sydney, morgen is het Ashton's verjaardag en je zou samen met de andere bandleden als verassing een supriseparty geven. hij weet ook nog niet dat je nu in Australië bent!

zodra je de aankomst-hal binnen komt lopen staan Luke, Michael en Calum op je te wachten. je geeft ze allemaal een knuffel en jullie rijden met zijn alle naar de club waar het feest wordt gehouden.

alles was al versierd en er hing een groot spandoek met "suprise!!" er op. al aston's familie en vrienden waren er dus het was nog best moeilijk om een goed verstopplekje te vinden. ik besloot maar achter een bank te gaan zitten. "Ashton kan hier elk moment komen!" schreeuwde Michael.

na een paar seconden hoorden we ashton met zijn moeder praten. "wat is er gaande? hahaha" je glimlachte gelijk toen ik zijn stem hoorde, en dan vooral zijn lach!

het licht ging langzaam aan, en iedereen schreeuwde "suprise!!!". je bleef een beetje achteraan staan zodat Ashton eerst zijn vrienden en familie kon bedanken. toen ashton een paar van zijn vrienden zo'n mannen-hug gaf, als bedankje van zijn kado's en het feest! ontmoette jou en zijn ogen elkaar. je zag zijn mond de woorden WTF vormen. je kreeg gelijk een glimlach en begon te blozen. Ashton duwde calum aan de kant en kwam op je aflopen.

hij hielt je stevig vast, en jij hem ook. toen de knuffel wat losser werd voelde je Ashton zijn lippen op de jouwe. "(y/n), i love you so much!" zei hij, net na de kus. je had geen tijd om i love you so much too, te zeggen want zijn lippen zaten alweer op die van jou. toen deze weer van jou lippen afgingen zei je zo snel mogelijk "i love you so much too!".

de rest van de avond heeft hij je niet los gelaten, ja misschien 1 keer omdat hij naar de WC moest. hij heeft de hele tijd gezegt hoeveel hij van je houd, en dat hij je nooit meer kwijt wil!

1D & 5sos imagines NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu