#imagine4 Luke

532 19 0
                                    

het is vandaag je laatste dag op school, je hebt je examen gehaalt en je mag vandaag je diploma ophalen. het is nog niets officieels, dat is morgen avond. dan is er een echte diploma- uitrijking.

je loop samen met je vriendinnen de school uit en loopt langs een groepje meiden die allemaal in een rondje stonden om iemand heen. het zal wel weer eenof ander gevecht zijn of er is weer eens een vriendje van die populaire meiden opschool. en die moeten ze dan allemaal even checken, terwijl iedereen weet dat die relaties toch geen stand houden van die sletjes die denken dat ze heel wat zijn omdat ze weer eens een nieuwe vriend hebben..

jij en je vriendinnen lopen snel verder, en pakken jullie fietsen. net voordat je wil gaan fietsen wordt je gebeld door je vriendje, Luke Hemmings. je neemt snel op en hoort allemaal gegil om hem heen. "babe, ben je al uit, van je school?" hoor je hem vaag zeggen. "ehm, ja. hoezo?" "oh fack, dan heb ik je net gemist!" hoor je hem zeggen. "wacht! wat? ben je hier? waar ben je???" vroeg je gespannen. "ik sta op het schoolplein, er staat alleen een hele groep meisjes om me heen. red me! help me!" zei Luke heel zielig. "ik ben al onderweg!" zei je terwijl je ophing en snel naar dat groepje rende.

"AAN DE KANT!!" schreeuwde je, en gek genoeg hielp het ook nog. toen je Luke zag verschijnen achter de menigde sloeg je snel je armen om hem heen. hij deed hetzelfde. "hii babe!" zei Luke, die een kus op je wang plante. "kunnen we nu asjeblieft weg bij deze gekken?" fluisterde hij in je oor. je lachte er even om maar ging er daarna mee akkoord... "maar ik heb maar 1 fiets??" zei je toen jullie aan kwamen bij de fietsenstalling. "spring achterop, ik fiets!" zei Luke. "maar..." begon je, maar je werd al snel gestopt door Luke's lippen op de jouwe. "geen gemaar, ik fiets!" zei Hij. je grinnikte even en ging er toch maar in mee.

-

je stapte van de fiets af. "nou beste ritje ooit!" zei je sarcastisch. "nou sorry hoor, maar ik ben niet geboren in een fietsland..." zei Luke beschuldigend. "kunnen we naar binnen. achterop zitten doet sowieso al pijn, maar met jou aan het stuur is het echt veel erger!" zei je terwijl je tong uitstak. "oke, gaan we zo beginnen mevrouw (Y/L/N)..." "ja dat doe ik meneer Hemmings!"

"maar nu even sireus, waarom ben je hier?" vraag je nieuwschierig, zodra jullie binnen zitten. "oh ben je niet blij met te zien?" "dat is niet wat ik bedoel, je wilt niet weten hoe blij ik ben!" zei je. "beter!" zei Luke toen hij zijn lippen nog een keer op die van jou plante.

1D & 5sos imagines NLWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu