deze imagine is gemaakt voor Hadia! hope you enjoy :)
je bent een weekeindje op vakantie met je vriendje Calum hood. "ik ben zo blij dat we eindelijk een beetje tijd hebben voor elkaar! zonder iedereen om ons heen, en de fans. gewoon gezellig samen!" zegt Calum. je glimlacht naar hem, als hij eens kon weten hoe gelukkig hij jou maakt... "ik hou zo veel van je Calum!" zeg je. jullie zitten buiten op een lounge-bank, jij ligt met je hoofd op calum's borst.
"ik ga even zwemmen!" zegt Calum terwijl hij naar het zwembad gaat en erin springt. jij grinnikt even en besluit om even op je mobiel te kijken, na een tijdje kijk je toch maar naar calum. hij is alles voor je, als er iemand is met wie je de rest van je leven wilt delen dan is het wel Calum. "babe, kan je even naar me toe komen, pleaseee!" vroeg calum die al naar jou aan het lopen was, zeiknat! "neee! Calum, weg!!! je bent nat..." schreeuwde je, terwijl je weg rende. hij rent naar je toe en gooit je over zijn schouder. "je dacht toch niet dat ik je zomaar liet gaan, toch?" zei Calum met een cheaky glimlach. en na een paar seconden lagen jullie alle 2 in het water.
--
volgende avond, jullie zijn net uiteten geweest. Calum was de hele avond al zenuwachtig, terwijl jij niet wist waarom. "Hadia, wil je even meelopen? maar wel je ogen dicht, asjeblieft!" zei Calum nerveus. je knikte en deed je ogen dicht, je liet je leiden door Calum. je voelde dat jullie naar buiten gingen bij de villa maar je zei niets!
langzaam gingen de handen van Calum voor je ogen vandaan en je zag het zwembad vol met drijvende kaarsjes en rozen blaadjes. op de achtergrond hingen allemaal kerstlampjes in de boom en struiken.
"lieve, lieve Hadia,
ik ken je nu voor bijna 3 jaar,
in die 3 jaar ben je zoveel voor me gaan betekenen dat ik niet meer zonder je zou kunnen leven!
ik wil oud met je worden,
een gezin met je stichten,
en gelukkig met je zijn!
ik wil je geven wat je verdient,
en dat is meer dan dat je zelf weet!"Calum ging op 1 knie zitten.
"aller liefste Hadia,
zou je met me willen trouwen?"
JE LEEST
1D & 5sos imagines NL
Fanfictionhii, in dit boek komen NEDERLANDSE imagines te staan! voor de mensen die niet weten wat dit zijn: imagines zijn eigenlijik korte fanfiction's/verhalen die 1 hoofdstuk duren.