3

39 3 0
                                    

Οι μέρες περνάγαμε πιο τρομακτικά από όσο θα μπορούσε κανείς να φανταστεί. Ήξερε πως κάποια από τις επόμενες ημέρες θα ερχόταν ο επόμενος φόβος. Φοβόταν στις σκέψεις ότι ίσως την επόμενη μέρα να σταματούσε να ζει κανονικά. Ίσως άλλαζαν όλα σε μια στιγμή.

Τέσσερις ήταν οι μέρες που πέρασαν από τον τελευταίο φόβο.

Πλέον η καρδιά της μόνιμα χτυπούσε πιο γρήγορα κι από την ταχύτητα του φωτός. Φοβόταν τα πάντα γύρω της. Φοβόταν την κάθε στιγμή.

Ξύπνησε το πρωί. Κοίταξε γύρω της. Όλα ήταν διαφορετικά. Όλα ήταν... Θαμπά. Μπερδεμενα. Δεν ήξερε τι είχε συμβεί. Θυμοταν τον επόμενο φόβο, όμως δεν θυμόταν πως θα ένιωθε. Κοίταξε το ρολόι της. Η ώρα ήταν εννέα και μισή. Είχαν ραντεβού στις τέσσερις. Ενιωθε όμως τόσο περίεργα, δεν ήξερε σαν θα τα κατάφερνε. Έφτιαξε μια κουπα καφέ. Όλα ήταν τόσο διαφορετικά. Η θαμπαδα στο μυαλό της την τρόμαζε. Ένιωθε σαν να ονειρεύεται. Σαν να βλέπει όνειρο. Σαν να μην είναι τίποτα πραγματικό. Το μόνο που ήθελε να κάνει ήταν να ξεσπάσει σε κλάματα.

Ετοιμάστηκε και πήγε στην δουλειά της. Τηλεφώνησε στον Τζέρι για να πάει γρήγορα εκεί.

Αυτός έφτασε λίγα λεπτά αργότερα.

"Φόβος νουμερο επτά." Του είπε κι αυτός κατάλαβε αμέσως.

Την αγκάλιασε.

Άνοιξε το τηλέφωνο του και μπήκε στην βικιπαίδεια.

"Η αποπραγματοποίηση είναι η παραμόρφωση της αντίληψης του εξωτερικού κόσμου έτσι ώστε να φαίνεται περίεργος ή μη πραγματικός. Άλλα συμπτώματα περιλαμβάνουν την αίσθηση ότι από το περιβάλλον κάποιου λείπει ο αυθορμητισμός, τα συναισθήματα και το βάθος. Είναι ένα ψυχοδιασπαστικο συμπτωμα πολλών καταστάσεων, όπως ψυχιατρικων και νευρολογικων διαταραχών. Επίσης είναι παρενέργεια πολλών φαρμάκων, μπορεί όμως να προκληθεί και από έλλειψη ύπνου ή και από άγχος." διάβασε.

"Η μιας λίστας. Μιας λίστας με φόβους." πρόσθεσε η Μονίκ.

"Στην περίπτωση μας." Απάντησε ο Τζέρι με ένα χαμόγελο από αυτα που δίνουν οι κολλητοί όταν θέλουν να μας φτιάξουν την διάθεση. Αυτά τα απλά, που μας κάνουν να χαμογελάμε.

Όμως, εάν έχεις πάθει το ίδιο με την Μονίκ, τίποτα δεν σε κάνει να χαμογελάσεις.

"Πρέπει να ενώσουμε τα στοιχεία. Να δούμε πως έγινε. Γιατί." Είπε ο Τζέρι.

Panic Room #2018Where stories live. Discover now