PROLOOG

4.4K 110 11
                                    

Rose point of view

U: Hey meiden, ik wil jullie even iets laten weten. Ik kan het niet meer. Ik kan het echt niet meer. Bram heeft me zoveel pijn gedaan, mijn vertrouwen weggenomen en mijn laatste beetje hoop. Ik ben op, maar ik weet dat ik voor jullie moet doorgaan. Het spijt me zo meiden, het lukt me gewoon niet. Het is een open wonde die nooit zal helen. Het doet teveel pijn, en ik wil niet leven in pijn. Hoewel ik weet dat dit jullie pijn zal doen, zal ik nu eens voor mijzelf kiezen. Hoe egoïstisch ik ook ben. Het spijt me zo meiden, vergeet mij en word gelukkig. Alles komt goed met jullie, voor mij is het te laat. Ik hou van jullie!
Handjes en voetjes, knuffels en groetjes
-Rose

Met trillende knieën sta ik op de brug. Het berichtje is weg, en nu is het mijn tijd om te gaan...

Voorzichtig laat ik mijn eerste hand los. Angst overspoelt me, maar ik weet dat ik nu moet verder zetten. Liever deze angst, dan pijn...

Ik haal even diep adem. Net wanneer ik op het punt sta om mijn andere hand ook los te laten en in het water te vallen, gaat mijn mobiel 4 keer af.

UNKNOWN 1: Hey Rose, I am sorry but I am not a girl. Just don't do anything stupid, please? I have no idea who Bram is, but I know that he's an asshole. Don't give up your life for someone like him...

UNKNOWN 2: Hey, yeah what he said. I am a boy too. Just stay here please. It's never to late. Don't give up. I know you're strong enough...

UNKNOWN 3: Hey, um what is this? Ow wait I am sorry. I didn't see your message Rose. Rose, stop everything you're doing at the moment and look at our messages. We don't know you, and we don't know what happened, but we want to help. Just don't give up.

UNKNOWN 4: Hey Rose, don't do anything you will regret later, okay? Ow wait, if you're dead then you can't regret. Ow this was really rude. I am so sorry. I didn't mean to be rude. Just don't try to kill yourself because of someone who doesn't know how to treat a woman. I don't know you're age, but I suspect that you're old enough to realise what a beauty life can be. Don't throw away something so beautiful. You have a whole life right in front of you. Please listen to us and stay here...

Thank youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu