HOOFDSTUK 10

2.4K 81 8
                                    

~ De volgende ochtend, London ~

"Rosalien! Kom nu met je luie kont uit dat bed!" schreeuwde Sophie, in de hoop haar beste vriendin wakker te krijgen.

Van de schrik schiet Rose omhoog en opent ze geïrriteerd haar ogen.

"Jezus, Soof." gromde ze gefrustreerd. "Waar is dit goed voor? Ik bedoel, we zijn op vakantie!" riep Rose enthousiast naar haar vriendin, zich niet bewust van het feit dat ze in London is voor een concert.

"Rose, nee. We zijn niet op vakantie. We hebben tickets gekregen voor One Direction van jouw whatsapp friends. Remember?" probeerde Sophie Rose duidelijk te maken. Pas na die uitleg, leek het kwartje bij Rose te vallen.

"Oops.." giechelde Rose, als teken dat ze begreep wat er aan de hand was.

"Soof! We moeten ons klaarmaken! Hoe laat is het?" vroeg Rose zo onschuldig mogelijk, wetend dat het haar fout is als ze te laat komen.

"Euhm, het is nu 8;30. Dus over een halfuurtje moeten we door." antwoordde Sophie haar vriendin zo rustig mogelijk, terwijl ze vanbinnen doodging van de zenuwen.

Meteen schoot Rose haar bed uit, en begon als een gek door hun hotelkamer te rennen om haarzelf klaar te maken voor de jongens van One Direction. Om 9;00 waren ze uiteindelijk beide gedoucht, aangekleed en hadden ze gezellig samen ontbeten.

"Oké, Rose. We gaan vertrekken!" riep Sophie haar vriendin tegemoet.

"Soof! Rustig, ja? We zullen wel op tijd zijn." stelde Rose haar zenuwachtige, beste vriendin gerust.

————

Na een halfuurtje in de taxi te hebben gezeten onderweg naar de concertzaal, komen ze uiteindelijk bij de O2 Arena. De monden van de meisjes vallen open bij het zien van het reusachtige gebouw.

"Oh my freaking carrots, dit is geweldig!" riep Sophie enthousiast richting haar beste vriendin.

"Echt wel. Maar kom, we moeten in de rij gaan staan, anders hebben we geen goede plaatsen." zei Rose terwijl ze het andere meisje meesleurde.

"Jezus, Rose. Je bent echt dom. Weet je dat?" reageerde Sophie droog, terwijl ze werd meegesleurd door Rose.

"Waarom nu weer?" antwoordde Rose lichtelijk geïrriteerd terwijl ze haar ogen rolde.

"Ten eerste, hebben we VIP tickets, dus ook een andere ingang. En ten tweede staan er nummertjes op de tickets. Die geven namelijk de plaats aan waar we kunnen zitten." legde Sophie haar vriendin uit.

"Nou ja zeg. Goh jammer dan." mompelde Rose terwijl ze haar schouders ophaalde.

"Goodmorning, girls. Can you show me your tickets?" vroeg de bewaker vriendelijk.

Rose knikte terwijl ze de 2 tickets uit haar tasje haalde.

De bewaker keek de meiden even aan, voor hij zijn mond opendeed om een vraag te stellen.

"Who is Rose?" vroeg hij beleefd.

"Uh, that's me. Why? I can't remember that those tickets had a name on it." vroeg Rose verward.

"No, that's true. There are no names on it." antwoordde de bewaker, haar andere vraag negerend.

"Okay, but how do you know my name then?" vroeg Rose opnieuw verward.

"Because the boys of One Direction asked me to look after you so they could talk to you before the performance..."

~~~~
Sorry dat het er te laat opstaat😬 Vandaag ben ik de hele dag weg dus ja. Pas bij 4 votes komt er morgenmiddag een nieuw hoofdstuk, anders kies ik wanneer😏
Bye Bye
XOXO me

Thank youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu