HOOFDSTUK 11

2.2K 79 6
                                    

"Uh, I am confused. How do they even know me? I mean, I've never been to a performance before." antwoordde Rose, nog steeds even verward als een minuut geleden.

"The boys showed me a picture of you. They know you have VIP tickets, so they literally begged me to watch out for you." legde de man uit, terwijl nu ook bij hem een verwarde blik te zien is.

"Uh, that's weird. Ow wait a second! I have an idea." riep Rose toen net iets té enthousiast.

De man knikte als antwoord en leidde hen toen naar binnen.

"Rose, wat was dat?" vroeg Sophie, die de hele tijd geen woord gezegd heeft.

"Ik heb geen idee.." zuchtte Rose, terwijl ze neerplofte op de bank.

"Wat is je idee dan?" vroeg Sophie nieuwsgierig.

"Ik ga een bericht sturen naar de jongens. Die hebben me tickets gegeven, dus zij moeten het antwoord wel weten, toch?" antwoordde Rose haar vriendin een tikkeltje nerveus.

Wanneer Sophie enkel knikte, nam Rose haar mobiel uit haar tasje en begon ze te typen.

U: Guys! What the hell?

Hazz💗: What's wrong, love?

U: Why on earth does the boys of 1D want to talk to me? I mean, I don't even know them.

Hazz💗: Rose, calm down. Let me explain. We know the boys of One Direction. We're friends. We talked about you and the surprise, so they really wanted to meet you in person. That's why we gave you those tickets. So hurry up, the boys want to meet you.

U: I am on my way! Thanks Hazz! X

Hazz💗: No problem!

"Oké, kom Soof!" riep Rose terwijl ze terug richting diezelfde bewaker rende.

"Ik kom eraan!" schreeuwde Sophie, die een heel eind achter de enthousiaste Rose aanliep.

"Excuse me sir. Can you show me the way to One Direction?" vroeg Rose beleefd.

"Yeah sure, follow me." antwoordde de man haar.

Na een beetje wandelen doorheen het drukke, reusachtige gebouw, staan ze uiteindelijk voor de deur waarachter de jongens zitten.

"Soof! Help!" riep Rose haar vriendin zenuwachtig toe.

"Rosalien! Stop met panikeren! Je was niet eens echt fan, waarom dan nu opeens zo nerveus? Alles komt goed, ja?" stelde Sophie Rose gerust, terwijl ze zelf stierf van de zenuwen die door haar aders gierden.

"You can open the door now. The performance starts at 9 pm, so make sure you guys are back on time, okay?" vroeg de man beleefd, maar toch een tikkeltje dwingend.

Door de zenuwen konden de meisjes enkel knikken waarna ze braaf op de deur klopten.

"Come in..."

~~~~
Oké ik heb geen 4 votes gehaald maar ik vond xjustagirlxxx haar reacties zo lief dat ik toch beslist heb het hoofdstuk er al op te zetten.
Bye Bye
XOXO me

Thank youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu