Connor hodil všechny problémy za hlavu a soustředil se pouze na stisk Gavinovy ruky. Potřeboval s ním být, byl si tím jistý.
"Je mi líto, že tohle musíš prožívat," posmutněl Gavin a odemknul vchodové dveře.
"Ty mi za to stojíš," šeptl Connor.
Gavin se usmál a jemně ho políbil.
"Se mnou budeš šťastnej. Věříš mi?"
Connorovi se rozzářily oči.
"Věřím."Leželi spolu v posteli, dokud Connor neusnul. Gavin potichu vstal a postavil vodu na kávu.
Mám poslední dávku, zavrčel a rozmyslel se, že půjde něco málo nakoupit do večerky v jeho ulici.Poslal Connorovi přes mobil zprávu, že se hned vrátí, a vyšel do zimy.
Procházel kolem opadané jabloně, když si nedaleko všiml svých kolegů.
Chtěl na ně zamávat, ale bohužel nevypadali na přátelský pokec."Reede! Máničko, pojď k nám!" zasmál se Quentin, jeho bývalý kamarád.
"Musím nakoupit," zavolal na ně Gavin zpátky.
"To sis spletl obchod, erotický potřeby jsou o dva bloky dál!"
Všichni čtyři se smáli a Gavinovi se sevřelo hrdlo. Spěšně vytáhl telefon a napsal Connorovi, aby přišel. Sám byl příliš slabý.
"Copak, ty se nás bojíš?" pousmál se Quentin, hnědovlasý mladý kluk s pronikavě modrýma očima, a přešel k němu.
Gavin se nedokázal hnout z místa, zatímco ho parta obklíčila.
"Vypadněte, nikdo na vás není zvědavej," vyprskl nakonec.Quentin mu jedním pohybem vytrhl mobil z ruky.
"Vrať mi to!" vykřikl Gavin a chtěl si ho vzít zpátky, když ho ostatní z party zastavili.
"Takže tvůj android tu bude hned? To abych vám to náhodou nezkazil," zasmál se Quentin a chytil Gavina za bradu.
"Pusť mě," procedil mezi zuby Gavin.Quentin ho políbil.
----
Connor běžel zimou jako smyslů zbavený.
Je v pořádku? ptal se sám sebe. Měl strach.
Konečně doběhl na místo určení, aby Gavinovi pomohl.
To, co spatřil, roztříštilo jeho srdce na milion kousíčku.
"Hele, android nám naletěl!" vykřikl jeden z kolegů a ukázal na Connora.
Já to věděl. Já idiot. Proč jsem mu věřil?!
Connor se otočil a se slzami v očích běžel zpátky domů.
Ne ke Gavinovi, ale domů.
Tam, kde ho někdo má opravdu rád.
ČTEŠ
Coffee. ✅
Fanfiction"Bring me a coffee you plastic prick." Sám v sobě ztracený android musí čelit protivnému detektivovi. Když člověk nedokáže krotit své city, má to snad android zvládat lépe? «Connor x Gavin» ©voltina