2.Βλέμματα

23 4 2
                                    

Ξημερωσε..

Από εχθες έχουν έρθει οι γείτονες αλλά εγώ ακόμα να τους δω.. Δεν έχω βγει καθόλου από το δωμάτιο!
Ανυπομονώ να τους γνωρίσω..
Εχθες η μητέρα μου είπε "οικογένεια".. λες να έχουν και κόρη; συνομήλικη; Ίσως τα πάμε καλά μεταξύ μας.
Μπορεί να πάει και στο σχολείο μου! Μάλλον θα είναι νέα εδώ και δεν θα έχει γνωστούς..

Ήρθε η ώρα για το πρωινό.. Ελπίζω να μην πετύχω την μανα μου στην κουζίνα.. Δεν θέλω να της μιλησω μετα τα χθεσινά!
***
-Χρήστο; Πού είναι η μαμά;
-Έφτιαξε ένα κεικ και εχει πάει να καλωσορίσει τους γείτονες!
-Α! ωραια😩
Μπορείς να μου τηγανίσεις δύο αυγά όσο εγώ θα ντύνομαι;
-Που θα πας;
-Μια βόλτα στο πάρκο..
***

Ευτυχώς ή δυστυχώς εγώ δεν έχω αυτό το δίλημμα του "δεν ξέρω τι να βάλω". Δεν έχω πολλές επιλογές! βάζω το σορτς μου, το μαύρο μου ραντακι, βανς και έφυγα!

Έχει περάσει η ωρα και κάθομαι με τα ακουστικά στο κεντρικό παγκακι στο πάρκο.
Φυσάει πολύ τα μαλλιά μου "πετάνε" και κολλάνε στο μπορντο κραγιόν μου!

Ακριβώς απέναντι στον φούρνο καποιος με κοιτάει.. Με κοιταει επιμονα! Φοράει βανς,ψηλές(ως την αρχή της γαμπας) άσπρες αντιντας κάλτσες, μια ανοιχτόχρωμη βερμούδα και ένα άσπρο αθλητικό μπλουζάκι.. Πρέπει να του αρεσει πολύ η γυμναστική! φαίνονται οι γάμπες του μεσα και από την κάλτσα.. Οι μυς στα χέρια του τονίζονται από τον ήλιο που πέφτει πάνω του.
Φοράει τα ακουστικά του και με κοιτάει με ένα βλέμμα γεμάτο υπονοούμενα.
Φεύγει! μπηκε σε ένα αμάξι και έφυγε..

Παιχνίδια στο σκοτάδι.Место, где живут истории. Откройте их для себя