Pov Daniel
Ik ben onderweg naar lexi om haar op te halen voor de date. Ik ben nerveus eerlijk gezegd want ik vind haar echt super leuk en ja ze zei dat ze Corbyn en Jonah ook leuk vond. Ik hoop dat ze onze date leuk vind want ik heb een paar dingen gepland. Eten in een gezellig restaurant dan een wandeling maken op het strand, een ijsje eten en dan bij het Why don't we huis een film kijken. Ik heb me niet echt speciaal gekleed omdat het niet zo fancy is. Wacht! Wat als ze nu wel van fancy stuff houd? Met die vragen en nog nerveuzer kom ik aan bij lexi. Ik ga naar binnen en zie haar samen met de jongens praten. Zach en jonah staan super dicht bij haar en Corbyn kijkt haar heel erg verliefd aan. Ik zucht zachtjes. Ik ga geen kans maken maar het is het proberen waard. "Hey lexi?" zeg ik. Ze draait zich om en een glimlach verschijnt op haar gezicht. "Dani!" roept ze blij en rent op me af. Ze heeft een rokje aan en het staat haar goed. "Wat ben je mooi gekleed!" zeg ik en ze springt in mn armen en ik knuffel haar terug. "Wat nee ik ben beetje girly met toch skater girl thema😂" lacht ze. Wat een mooie lach. Ik kijk naar de jongens. "Ik heb haar kledij gekozen dus thx 2 me she looks like that!" zegt Corbyn blij en ik lach terug.
Logan komt de kamer binnen terwijl hij vlogd. "aawn mn kleinen meid word groot ze gaat op haar eerste date met Daniel." zegt ie blij en Lexi begint te blozen. "Pap! Pls ga weg!" zegt ze blozend. "Nope." en dan trekt Lexi me mee naar buiten. "Sorry Dani." zegt ze zacht. "Is niks hij is altijd zo dus maakt niet uit hoor. Maar kom ik hoop da je de date leuk gaat vinden." en we stappen in. "Met jou zijn is al leuk." zegt ze en ik bloos. "Aawwn je bloost!" giegeld ze en dan doet ze haar hand voor haar mond. "Je giegelde en het was cute." zeg ik en we blozen allebei.
Ik rijd naar het restaurant. Ik zet de radio aan en toevallig komt ons liedje vn trust rund baby op en Lexi begint te zinge dus doe ik dat ook. Ze heeft best een mooie stem. "Mooie stem Lex je moet er iets mee doen." zeg ik en ze bloost. Ik lach en even later zijn we bij het restaurant. Ik stap uit en open de auto deur vn lex en help haar uitstappen. Voorzichtig neem ik haar hand en zij aanvaardt het dus ik glimlach. Als we binnen zijn komt er een vrouw. "Op welke naam?" vraagt ze en ze kijkt flirterig naar me. "Op de naam Seavey." zeg ik heel erg droog tegen haar en ze begeleid ons naar de tafel. We zitten ergens vanachter waar het cozy is en stil. "Daniel heb je dit voor mij gedaan?" vraagt ze. "Ja ik wou niet al te veel gestoord worden omdat ik bij jou wil zijn." zeg ik. Dan komt er een serveerster aan. "Wat willen jullie drinken?" "uuum 2 keer een cola zeg ik." en ik zie haar haar decolleté naar voren duwen recht in mn gezicht. Lexi kijkt jaloers. Als de serveerster weg is neem ik lexi haar hand. "Babe je moet niet jaloers zijn. Zijn is way 2 old 4 me." "en ik way 2 young." zegt ze. "Komop je bent maar 3 of 4 jaar jonger." lach ik en ze lacht ook. Dan krijgen we ons drinken en bestellen we ons eten. We nemen allebei een steak met frietjes.
Na een tijd vragen we aan de ober de rekening. "Btw ik betaal alles vanavond." zeg ik. "Dani! Dat kun je niet doen. Ik ga je terugbetalen." "nee ik vind het al leuk dat je met mij op een date gaat Lex." en ze bloost. We krijgen de rekening en Lexi nog Eem briefje en de ober zegt. "Iemand in de zaal vroeg me om u dit te geven mevrouw." zegt hij beleefd. Ik kijk fronsend naar lexi en ze stopt zonder te kijken wat het is het briefje in haar zak. "Ik zal wel zien als we thuis zijn." zegt ze en we verlaten het restaurant en we gaan naar het strand.
Pov Lexi
Dani nam me mee naar een restaurant om te eten en dat was geweldig. Ik weet niet waar we nu zijn maar ik vertrouw Daniel. Na Eem tijdje hoor ik golven. HET STRAND! Ik kijk naar Daniel. "Daniel!" hij schrikt en kijkt me bang aan. "Wat is er?" vraagt hij onzeker. Ik lach. "Hoe wist je dat ik vn de zee en het strand hou?" hij zucht opgelucht. "Dat wist ik niet maar nu wel." lacht ie. Ik geef hem een kus op z'n wang trap mn schoenen uit en ren naar de zee. Ik zie Daniel mn schoenen nemen en ergens veilig zetten en zelf z'n schoenen uitdoet en komt naast me staan. "Vind je het leuk?" vraagt hij. "Het is meer dan dat. het is geweldig! Thx Dani!" "gaan we een mini shoot doen?" vraagt hij. "Je zit vol verrassingen he vandaag?" en hij lacht. "Bij jou wel ja."
Na een paar foto's zie ik een ijskraampje en ik kijk naar Daniel. Hij knikt dus ren ik er naartoe met Daniel met onze schoenen achter me aan. "Lexi jij hebt skills ze. Zo lopen voor ijs." lacht hij. "It's food why not?" lach ik terug en doe mn schoenen aan en Daniel bestel een chocolade ijsje voor ons beide. En aangezien ik lexi ben kan ik het niet laten om vn Daniel z'n ijsje ook Eens te 'proeve'. "Lexiiii! Je hebt hetzelfde ijsje!" "maar ik zou lexi ni heten alsk da ni zou doen." hij lacht en we gaan op het zand zitten terwijl we ons ijsje opeten. Daniel legt z'n hand op de mijne en ik glimlach. "Het is echt raar om te zegge maar ik geloof in liefde op het eerste zicht. Want vanaf dat ik jou zag wist ik dat je the one was." zegt hij en ik bloos weer. "Ik vind je ook leuk maar ik vind jonah en Corbyn ook leuk. Ik ga jet moeilijk hebben met het kiezen." zucht ik. "Lexi pls kies mij. Ik kan je geven wat je wilt." "ik wil gwn iemand die om me geeft en die er vr me is en die op elke moment beschikbaar is al is het via telefoon ofs. en ik weet dat jullie alle 3 daar in staat zijn." zeg ik. "Dat is waar maar we gaan de date niet verpesten door over dit te praten. The next stop is het why don't we huis voor een film te kijken. Dus komen jij." lacht ie en trekt me recht.
Met de auto gaan we naar het huis en ploffen we in de zetel en kijken we een film een horror film om exact te zijn. En ik kan daar toch wel redelijk tegen. We nemen popcorn en chips en kijken naar de film. Na een tijd ga ik tegen Daniel zitten en hij legt z'n arm rond mn heen. "Btw ik ben niet bang hoor." zeg ik. "dat zullen we eens zien." lacht Hij.
En inderdaad plots komt er een super eng stukje en doordat ik schrik vliegt de popcorn overal. "AAAH!" gil ik en ik krijg heel dicht tegen Daniel aan. "Ik wil niet verder kijken. Ik ga niet meer kunnen slapen." zeg ik in z'n trui. "kom dan gaan we naar bed." "moet ik ni terug naar papa?" vraag ik. "Als je liever terug wilt oké dan." zegt hij sip. "Nee laat maar ik blijf liever bij jou." Daniel pakt me op in een knuffel en draagt me zo naar boven. "Daniel! Ik heb een rokje aan en je zat ni bepaald met je handen over het stof!" kier ik. Hij zet me neer en bloost hevig. Ik geef hem een kusje op z'n wang. "Waarom deed je dat?" vraagt hij. "Gewoon. Nou mag ik je trui lenen om te slapen?" hij knikt en doet zijn trui en en geeft het aan mij. Ik ga naar de badkamer en verander van kledij. Als ik terug de kamer in ga zie ik hem juist z'n broek uit doen. "Shit sorry Dani!" en doe snel mn ogen dicht. Hij lacht en haalt mn handen van voor mn ogen. "Ik heb nog een onderbroek aan hoor en normaal slaap ik zo maar deze keer ga ik een sweatpants aandoen voor jou." zegt ie met een knipoog. Whut? "Btw you look good in my sweater." ik kijk naar mezelf, de trui kont tot net boven mn knieën. Ik kruip in z'n bed en Daniel ook. Nu pas valt z'n sixpack op en ik kijk ernaar. "Bevalt het uitzicht?" ik begin hevig te blozen. "Baby girl het is niks hoor." lacht hij en ik kruip gewoon tegen hem aan. "Ik ben nog bang en sowieso ga ik nachtmerrie hebben door die film." "ik zal je wel beschermen." en hij geeft me een kus op mn hoofd. Ik kijk hem aan. "Lexi ik wil je echt zo graag zoenen." "maar dat mocht niet vanwege de andere jongens." "maar dat hoeven ze toch niet te weten?" "ik weet het niet. Hoe graag ik ook wil maar als je me kust dan mogen de rest me ook kussen op de date." "dat is wel eerlijk ja." "dus?" Daniel komt dichter en ik viel z'n adem al tegen mn lippen en 1seconde later voel ik zijn lippen op de mijne. Ik ga mee in de kus.
Dan laten we los omdat we moeten ademen en gaan we gaan slapen. "Slaap wel Dani." "slaap wel little one." en in mekaars armen vallen we in slaap.
JE LEEST
why don't we boys: wich one do i love??
Fanfictionlexi verliest haar ouders tijdens een tragisch ongeval. een bekende vlogger adopteert haar. dan ontmoet ze de why don't we boys en is verliefd op corbyn, daniel en jonah maar wie kiest ze?