5

183 4 3
                                    

Pov lexi

Nou ik heb een trauma aan paarden en Eem gebroken voet. Ik krijg krukken en ik kruk naar buiten. Dan zie ik de jongens en direct staan ze recht. "En?" vraagt Zach. "Gebroken voet en ze moet ermee rondlopen voor 2maand dan op controle en een ander gips en dan die voor 1 maand en dan met zo Eem bot." antwoord logan voor me. Jonah komt naar me toe. "Sorry lex het was mn bedoeling niet." "is niks ik lette ook ni echt op." "dan nog ik had niet voor je moeten lopen." "maakt niet uit ik wil naar huis." zeg ik en we gaan naar huis. Als ik thuis ben kruk ik naar boven naar mijn kamer en ga ik op mn bed liggen en even later zijn dr jongens op mn kamer. "Wat is er?" vraag ik. "Gewoon kies je?" vraagt Daniel. "Ik weet het niet want ik ben nog niet met Corbyn op date geweest." zeg ik en Corbyn komt naast me zitten. "Kleine ik zie hoe leuk je Daniel vind. Ik vind het niet erg hoor als je hem kiest maar je blijft mijn princes." zegt ie. Ik vind Daniel wel heel leuk dat ik waar. Ik sta recht en direct zorgt Corbyn ervoor dat ik niet val. "Het is niet dat ik weer ga vallen e." lach ik. "Met jou lompigheid?" lacht Corbyn. We lachen en ik spring naar Daniel en Jonah. "Wat doe je?" vragen ze. "Bij de persoon gaan die ik kies duuuh." zeg ik en ik knuffel Daniel. "Kies je mij?" en ik knik. En dan komt de rest erbij en heb ik een groepsknuffel. "Ach jah dan ben je nu ons watermeloentje." zegt Jonah en we lachen. We laten los en ik ga weer nr mn bed en ja ik ben lexi dus val ik weer. Net op tijd kan Zach me nog opvangen. "Gotcha!" zegt ie. Ik lach. "Corbyn niks zegge jij?" "zie je wel!" zegt ie. Ik ga weer in bed liggen. "Ik wil slapen." "moet ik bij je blijven?" vraagt Daniel. "Jups en ne me helpen om om te kleden pls." hij knikt em de rest gaat weg. Daniel gaat nr mn inloop kast en komt terug met niks en ik kijk hem vragend aan. "Ik vond het niet maar ik zag dat je hier nog een trui vn logan had dus mss kan je die aandoen?" "ja is goed hoor." hij helpt me met mn kleren uit te doen en snel doe ik de trui aan en ga weer liggen in bed. Daniel komt naast me liggen en legt z'n armen over me heen. "Dus eigenlijk ben je nu mn meisje?" vraagt ie. "Jup." "dus dan mag ik dit doen?" ik kijk hem vragend aan en voel dan z'n lippen op de mijne en ik lach tegen z'n lippen. "Ja eigenlijk wel ja." giegel ik. "Shit nu doe ik het weer e!" lach ik. "Wat? Je giegel is cute." zegt hij en ik nestel me tegen hem aan. "Nietes maar ik wil slapen. Mn dag was leuk im het begin tot ik een gebroken voet kreeg en die paarden trauma." hij lacht en doet de deken over me heen en geeft me nog een klein kusje op mn haar. "Slaap lekker meloentje." en ik ga gaan slapen.

Pov Corbyn

Ik vind het wel spijtig dat ze mij niet heeft gekozen maar het is nu zo. Ik kijk naar Jonah en die heeft het zitten. "Jonah gaat het wel?" vraag ik. "Nee ze had mij zeker niet gekozen zeker niet na wat er vandaag is gebeurd." hij heeft tranen in z'n ogen. "Hey hey zo moet je niet denken Jonah. Het was een ongeluk daar kun jij niks aan doen" "dan nog. Ik had haar niet achter me moeten laten terwijl ik aan het praten was met die mevrouw." wat?! "Hoezo was je aan het praten met een andere vrouw?" vraagt Zach. "Ja een vrouw van rond de midden 20 die ons een rondleiding gaf en ze gaf me info over de paarden en toen rende dat wild paard tegen Lexi aan." zegt hij. "Ach ja dat wild paard mocht daar gewoon niet zijn." zegt Jack. Dat is waar. Even later komt Daniel naar beneden. "Die slaapt echt vast. Ik zit met haar handen bezig en ze word niet wakker." lacht hij. "Precies Zach die word ook niet rap wakker." lachen we. "Het zit in de familie ze en nee ze is geen familie van mij ale dat denk ik toch." "stel je voor van wel?" zegt Jack. "Dat kan niet ze lijken niet op elkaar. Zij heeft blauw grijze ogen en lichtbruin haar en Zach donker haar en bruine ogen." zegt Daniel. "Daarom moet het zijn zus niet zijn maar misschien een nicht ofs?" zeg ik. "Ik ga een DNA test dan doen. Ik wil het zeker weten." zegt hij. We knikken en ik ga logan zoeken.

Ik vind hem in de tuin. "Logan vind je het erg als we hier blijven slapen? het is al laat en we zijn moe." zeg ik en hij knik. Ik ga terug naar binnen en zeg tegen de jongens dat we hier mogen slapen en we gaan allemaal slapen.

Next day

Pov lexi

Ik word wakker en zie Daniel naast me liggen. Als ik me recht zet zie ik de andere jongens op matrassen in mn kamer liggen. Zo cute en ik maak een foto. Dit ga ik aan logan tonen. Ik klim uit bed en spring naar mn inloop kast pak kleren en spring naar de badkamer maar onderweg nr de badkamer val ik en schrikken de jongens wakker. "Lexi waarom lig je daar op de grond?" vraagt Jack. "Omdat ik gevallen ben." en probeer recht te komen. Daniel springt op en helpt me recht. "Waar moet je gaan?" vraagt hij. "Ik wou me douchen." zeg ik. "Ik ga je helpen." "wat? Nee!" zeg ik direct en de boys lachen. "Zeker omdat ik je dan naakt ga zien?" zegt Daniel. "Je kon er niet naast zitten." zeg ik. "Komop op een dag ga ik je sws naakt zien." grijnst hij. "Uit mn kamer! Allemaal!" roep ik terwijl ik rood word. Snel gaan ze mn kamer uit en vind ik een manier om me te douchen en me aant te kleden. >media<  aangezien ik geen lange broeken aan kan vanwege de gips. Ik pak mn krukken en ka voorzichtig naar beneden. Halverwege de trap ga ik gewoon zitten omdat het gewoon lastig is. Zou ik 1 van de jongens roepen? Ja da ga ik doen. "HALLO? KAN IEMAND HELPEN?" schreeuw ik luid. Direct hoor ik voetstappen en dan staan Jonah en Jack voor me. "Geraak je niet van de trap?" lacht Jonah. "Anders zou ik nu al bij jullie zijn e." lach ik en ze helpen me naar beneden. Jonah draagt me en Jack heeft mn krukken mee.

Jonah zet me neer en ik spring verder naar de zetel. "Kleine je kon ook gewoon je krukken vragen." zegt Jack. "Nou ik wou sportief doen." zeg ik lachend. Iedereen lacht en ik ga tussen Daniel en Zach zitten. "Meloentje waar bleef je?" zei Daniel zeurend terwijl hij me een kus geeft. "Denk je dat het makkelijk is met een gips douche en aankleden en proberen de trap af te gaan?" zeg ik eigenwijs? "Laat maar dan maar vandaag moeten ik en de boys terug naar huis." zegt die. "Neeeee waarom?" zeg ik sip. "We moeten alles voorbereiden voor de tour." zegt Zach. Iedereen kijkt boos naar Zach. "Ow jaaa." zegt hij schuldig. "Je...jullie gaan op tour?!" zeg ik en ze knikken. "Voor hoelang?" "6maand." zegt Corbyn. "Wanneer vertrekken jullie?" vraag ik.  "Volgende week zondag." "dus nog 1week en 3 dagen want vandaag zijn we donderdag." ze knikken. Ik moet ze 6maand missen. "Je kan wel naar 1 van onze concerten komen." "weet ik bean maar toch. Had het eerder gezegd." ze knikken en staan op. "Wat gaan jullie doen?" vraag ik. "we gaan al vertrekken." zegt Daniel. "Nee pls blijf nog even." ik sta op en knuffel Daniel en later word het een groepsknuffel. "Wij gaan je ook missen. Wat dacht je van een dagje naar de stad?" vraagt Zach. "Zach je kent me echt e. Stuiterbal friendo." lach ik en we vertrekken naar de stad.

why don't we boys: wich one do i love??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu