Pov. Daniel
Ik weet niet meer wat te doen met Jack. Hij is verliefd op MIJN vriendin. Ik kijk nog eens naar lexi en kruip dan stil uit de bunker en ga naar de tourbus woonkamer. Daar zie ik Jack en Jonah zitten the single ones of the group. "Whats up?" vraagt Jonah en ik kijk hem vragend aan. "Je gezicht er staat een boze blik op." zegt die droog. "Meneer Avery is mijn probleem." zeg ik. "Kijk gast ja ik.heb gevoelens voor dr..." da was al te veel gezegd want ik had hem al beslaan. "DANIEL SEAVEY STOP!" roept Jonah en probeert me van hem af te trekken. "Wat is er hier aan de hand?!" Corbyn komt snel de kamer binnen en duwt me ruw van Jack af en houd me in bedwang terwijl Jonah Jack helpt. "Daniel waarom sla je Jack?" vraagt Corbyn. "Hij is verliefd op Lexi! Hij moet met zn poten vn haar afblijven!" schreeuw ik. Zach komt slaperig binnen. "Kan het wat rustiger? Ik en Laura proberen te slapen bedankt. En oja Corbyn nikki mist je." zegt hij en gaat weer weg. "Kijk jullie lossen het als volwassenen op en tegen morgen wil ik dat het goed is tussen jullie!" zegt Corbyn streng en laat me los. Jonah en Jack gaan in dr zetel zitten en ik op een stoel. "Kijk Daniel ik weet Lex is je meisje en ik weet dat ze van je houd enz. Maar ik kan er niks aan doen dat ik wat voor dr voel ma ik zal proberen om haar als mn zusje te zien." "Beter anders loopt dit niet goed." grom ik nog altyd boos. Jonah zucht hij haat het echt als we ruzie hebben. "Daniel.....we weten ze is jouw meisje maar je kan haar niet voor je eigen houden. Ze is ook nu ons zusje geworden. En als ze nu close is met ons moet je niet zo jaloers worden." zegt Jonah. "En daarvoor hoef je me ook niet te slaan seavey!" vervolgt Jack boos en wrijft over z'n kaak. JAP hij heeft een blauwe kaak, blauw oog en een gescheurde lip. Ik ben trots op mezelf ik weet nu tenminste dat ik mn meisje lexi kan beschermen.
Pov. Lexi
Ik werd wakker door geschreeuw maar alles was gedempt zo ik kon niks horen. Wat spijtig was. Ik besluit om dichter te gaan en af te luisteren. "......je me ook ni te slaan seavey!" wacht? Heeft Daniel Jack geslaan??? ik stap de woonkamer is en ze kijken me raar aan. Ja mn gezicht staat op onweer. "whats up babe?" "alles goed kleine watermeloen" Vragen ze. "Wat er is? Komaan e Daniel kijk naar Jack zn gezicht! ik heb zn woorden wel gehoord hoor! Waarom sloeg je hem zelfs?!" roep ik. ze schrikken van mij uitbarsting. "ik...uuh...umm...ik...." "Hij sloeg me omdat op je verliefd ben maar ik heb hem beloofd dat ik je als mn zusje zou gaan zien." "Daniel ik dacht da het goed was tussen jullie?" "ja ma ik kom me niet inhouden." zegt die terwijl hij naar de grond kijkt. "Ik had echt beter van je verwacht Dani." En ik ga weer naar de bunkers. "En reken er ni op dat ik je vanavond in mn bunk wil hebben! kwil alleen slapen." ik struggle weer om in mn bunk te geraken. Even later komt Jonah me helpen. "thanks jojo." "Is niks prinses." ik lach en leg me neer. "kom laat me je helpen met die dekens jij koudbloedig kind." lacht hij. "Ik kan er niks aan doen dat ik zo ben en dat ik nu geen menselijke verwarming heb voor vannacht." zeg ik dood gewoon. hij kijkt me aan. "wil je dat ik bij je blijf?" "nee is goed jojo voor daniel jou gaat slaan ofs. ik bedoel ik hou van hem maar ik wil gewoon niet dat er ruzie tussen de band is door mij." "is niks lieverd ga maar slapen." zegt ie als hij klaar is. "slaapzacht jojo." "sweet dreams miss seavey." even later val ik in slaap.
inspi was op en plots dr was ne bom ontploft im mn kop en kzat vol😂
JE LEEST
why don't we boys: wich one do i love??
Fanficlexi verliest haar ouders tijdens een tragisch ongeval. een bekende vlogger adopteert haar. dan ontmoet ze de why don't we boys en is verliefd op corbyn, daniel en jonah maar wie kiest ze?