Pov. Lexi
Het is al middag en ik ben al een paar uur bij Jake omdat ik dat wou en logan moest naar een paar audities gaan en de boys moesten naar de studio. "So Jake what we gonna do?" vraag ik. "De rest van team 10 komt zo en dan gaan we een spel spelen maar ik denk dat je het niet leuk ga vinden vooral logan." ik lach en dan horen we veel lawaai. De Martinez twins, Erika, Chandler en Anthony komen de kamer binnen. Ze kijken me aan en dan naar Jake. "Wie is dit?" vraagt Emilio. "Mn nichtje Lexi, dochter van logan." zegt hij. De Martinez twins kijken me verliefd aan. "Leuk je te ontmoeten Jake heeft al veel over je vertelt." zegt Erika. "Ik had niks anders verwacht." lach ik. Ik geef ze allemaal een knuffel en we gaan zitten.
Na 1uur praten gaan we het spel spelen. "Dus lex het spel dat we gaan spelen is who is the better kisser." zegt Anthony. "Ja shit Jake je weet dat ik Daniel heb en papa gaar boos zijn." zeg ik. "Bedoel je Daniel seavey?" vraagt Ivan. Ik knik. "Die gaat boos zijn." zegt Erika. "Ja het kan me mn relatie kosten." ondertussen vlogt Jake. "so paulers jullie kennen lexi al en je weet al dat ze Daniel heeft maarrr we gaan een spel who is the better kisser spelen maar lexi wilt niet dus ik ga een poll op insta zetten waarin jullie kiezen of ze meedoet of niet." Erika zet een foto van mij waarin ik Emilio op zn wang kus dus een boomerang op insta met de poll of ik moet meedoen of niet. "Ik ga hier spijt van hebben en waarschijnlijk ruzie hebben met papa en Daniel." zucht ik. "We kunnen ook tattoo roulette doen?" zegt Chandler. "Ik ben 15 dan word ik vermoord door logan en jullie ook." zeg ik. "Jah das waar." zegt Jake. "Ik word sowieso al vermoord." zegt ie en we lachen. Na een aantal minuten kijken we samen op insta en ze willen dat ik meedoe en we zien dat logan en de wdw boys het ook hebben gezien. "We worden vermoord." zeg ik hysterisch en dan word Jake gebeld. "Het is logan wish me luck." we knikken en hij gaat effe weg en dan word ik gebeld door Daniel. "Daniel dus. Neem op en zet op speaker." zegt Erika. Ik knik en neem op en zet op speaker.
Me: hey baby!
Baby: Lex heb je iets te zeggen?
Me: ik kan er niks aan doen ik zei dat ik ni wou omdat ik jou heb maar dan hebben ze die poll op insta gezet.
Baby: waarom kus je zelf 1 van die tweeling op de poll?
Me: ik werd verplicht.
Baby: *zucht* ik wil je niet kwijt babe en ik wil ook niet dat iemand je kust ofs.
Me: je gaat me niet verliezen.
Baby: voor 1 keer mag je het doen. Je mag meedoen met het spel. Maar dan ga je niemand meer kussen behalve mij. Deal?
Me: deal Daniel. Ze wouden anders tattoo roulette doen.
Baby: dat was eigenlijk beter geweest. Doe dat dan na da?
Me: goed idee babe maar ik moet gaan. i miss you and ilysm
Baby: geen lelijke tattoo e. Lysm2.
En ik leg af. "Wel dan gaan we het beide doen." zegt Jake die terug is. "En wat zei logan?" vraagt Erika. "Dat hij me ging vermoorden en dat hij bij de jongens was en Daniel brak bijna en Jonah ook." zegt hij. Aawwn dat is echt cute. "Maar als Daniel bijna brak dan is het toch beter dat ik het niet doe?" vraag ik. "Ja dat is waar en ik heb hem ook gezegd van de tattoo roulette en logang zei dat hij da liever had ma als je die tattoo echt ni wou dan moest je ni en mocht je een andere en ik ven er akkoord mee gegaan." "dus we doe de tattoo roulette?" vraagt Ivan. Jake knikt en we regelen meteen alles en zetten op insta dat de who is the better kisser niet door gaat. Wat beter is voor Daniel en mij. Wacht waarom zou Jonah bijna kapot gaan?
Na 1uur hebben we alles wat we nodig hebben en begint Jake met draaien aan het wiel. "Ik ga lachen als hij Trump heeft." zegt Anthony. Het wiel stopt op het geweer. "You get a freaking gun!" roep ik lachend en we lachen allemaal. Na een tijd heeft iedereen al een tattoo behalve ik. "En nu word het spannend." zegt Emilio. Ik lach en draai aan het wiel. Het land op team 10. Ze beginnen allemaal te juichen. "Nu word je officieel lid!" "Jezus ik ben 15 en ik ga een tattoo hebben. De fans gaan me haten butt who cares!" lach ik en ga naar Kenny de tattoo artiest. "Waar wil je hem hebben?" vraagt hij. "Op mn heup dacht ik." zeg ik en hij neemt z'n machine en tatoeërd het. Jake staat naast me met z'n hand in het geval als ik z'n hand wil vastnemen en hij volgt. "Zeg hey ik ben geen watje dus ik heb je and niet nodig Jake." lach en hij lacht ook. "Wel Guys mn nichtje heeft haar eerste tattoo!" en ik doe mn shirt en beetje omhoog zodat hij het kan filmen en de rest filmt het ook voor op insta. "En was het pijnlijk?" vraagt Ivan. "Naah niet echt alleen een beetje." "wow je hebt niet veel pijn e?" vraagt Chandler. "Idk ik lach meestal." zeg ik simpel en we gaan naar de tuin en praten nog wat met mekaar.
Na ongeveer 1uur horen we de bel gaan en dan een paar mensen naar binnen lopen. "Jake je weet dat ik je ga vermoorden! Je hebt ze een tattoo op lexi laten doen?!" roept logan. "ow shit! Run! Everybody run!" roept Jake en iedereen rent behalve ik want ik zit met krukken. Ik ga gewoon naar binnen en zie de boys gewoon staan en dan zie ik logan achter Jake lopen. "DANIEL!" gil ik en probeer zo snel mogelijk naar hem te gaan. Hij ziet me ook en rent naar me toe en knuffelt me. "Babe! I missed you." hij hij kust me gelijk. "kleine!" "Bean!" "mogen we je tattoo zien?" vraagt hij en ik knik en toon het ze. "Nice!" zeggen ze. "Jup en ik ben van plan om met elk van jullie een matching tattoo te laten zetten als jullie dat ook willen." zeg ik vrolijk en ze lachen.
We horen gegil en zien dat logan achter Jake loopt en dr rest achter logan loopt. Ik lach en samen met de wdw boys gaan we naar buiten naar de auto want Jack had weer eens honger dus gaan we gaan eten.
JE LEEST
why don't we boys: wich one do i love??
Fanfictionlexi verliest haar ouders tijdens een tragisch ongeval. een bekende vlogger adopteert haar. dan ontmoet ze de why don't we boys en is verliefd op corbyn, daniel en jonah maar wie kiest ze?