Skip de rest van de week en op nr de dag waar ze beginnen met de tour.
Pov. Lexi
Vandaag gaan we op tour dus heb ik bij de boys blijven slapen en we hebben echt super veel fun gehad. We zijn echt vroeg opgestaan voor te vertrekken. We stappen op de bus. Ik ga naar de bunker en probeer op de bunker te kruipen maar ik geraak er niet op. "Is het niet beter om de onderste te nemen?" vraagt Laura. "Nee ik wil op de bovenste." lach ik en ja zoals jullie hoorden Laura en Nikki zijn ook mee omdat ze ook konden dansen en zingen daarom. Daniel komt bij de bunkers en ziet me sukkelen. "Babe echt? Neem de onderste." "nee als je wilt dat ik jullie laat vallen oké maar anders ik wil de bovenste maar ik geraak er niet op." zeur ik. Daniel lacht en helpt me erop. "Thx watermeloen." en geef hem een kusje. "Is niks baby. Als er iets is roep me maar." ik glimlach naar em. Ik pak mn koptelefoon en zet muziek op.
Na een tijdje muziek luisteren krijg ik een bericht. Een bericht van Jake.
jake: hey kleine kheb een vraagje
me: ja vraag maar wa is er
jake: ik wil erika iets vragen als je begrijpt wat ik bedoel.
me: OMG BEN JE SERIEUS OM HAAR TEN HUWELIJK TE VRAGEN???!!!
jake: ja maar de boys helpen niet en jah sins jij een meisje bent en mn o zo lief nichtje bent.
me: jaja maar oke je kan haar meenemen om iets te gaan eten en dan naar het strand gaan en je kunt et voor zorgen dat de jongens met kaarsen will you marry me schrijven zeg ma.
jake: o m g da is fk geniaal thx kleine!!!!
me: is niks ga nu maar
en ik krijg niks meer terug dus hij zal alles gaan regelen zijn. wacht jake en erika gaan dus gaan trouwen dan. OMG!! Zou ik het tegen de rest zeggen? Nee ga ik beter niet doen. Ik zet mn koptelefoon af en doe mn gordijntje open en kijk of ik iemand zie. Ik zie Zach en Laura aan tafel zitten en de rest idk. Ik ga rechtop zitten met mn benen over de rand en spring eraf maar land verkeerd dus op mn gips. Iedereen kijkt me aan want de meeste zaten in hun bunk. "Um hey." zeg ik. En ze lachen en ik ga weer staan. Jonah komt naar me toe en draagt me naar de zetels. "Ik kon ook gwn mn krukken nemen jojo." zeg ik. "En dan vallen. Nee bedankt ni nog meer ongelukken en geval voor jou." zegt hij lief. Ik lach en we kijken een film the maze runner. Pas halverwege de film merk ik dat Daniel hier niet is bij ons. "Waar is watermeloen?" vraag ik. "Of hij slaapt of hij luisterd muziek of hij zit vanachter in de lounge." "thx Jackie." ik en kruk naar z'n bunk maar daar is hij niet dus ga ik naar de lounge en tref een slapende Seavey. Ik lach zachtjes en ga naast hem zitten. "Daniboy wake up." zing ik een beetje fluisterend in z'n oor. Traag opend hij z'n ogen en wrijft hij erin. "Huh? Wat?" begint hij. Ik lach "Je was aan het slapen en ik miste je." zeg ik. "Aawwn babygirl kom hier." En hij opend z'n armen en ik nestel me tegen hem aan. "Babe?" vraagt hij. "Ja Daniel?" "Zou je met mij op het concert zingen? samen?" ik kijk hem aan. "Ik weet het niet. Ik kan niet eens zingen en voor zoveel fans." "je kan wel zingen! Ik heb je daar juist nog horen zingen." "wacht ik was aan het zingen?" hij knikt. Nou jah leuk. "Was het goed?" vraag ik. "Ja! Het was echt super mooi! Wil je pls meezingen." "oké oké dan ik zal meezingen." lach ik en hij knuffelt me. "Yesss!!! Maar nu ga ik het de rest vertellen en alles voorbereiden." ik lach en laat hem gaan. wacht wat?! Voorbereiden enz?! Voor wat het is toch gewoon in liedje? Vraag ik me af. Ik laat het en val na een tijdje in slaap.
Ik not nu effe zonder inspiratie😂
School begint maandag en ik ga nr een nieuwe school😫😥 vrijdag mijn gerief gaan halen want ja tis veel😂 but oké klaat jullie weer
JE LEEST
why don't we boys: wich one do i love??
Fanfictionlexi verliest haar ouders tijdens een tragisch ongeval. een bekende vlogger adopteert haar. dan ontmoet ze de why don't we boys en is verliefd op corbyn, daniel en jonah maar wie kiest ze?