În pădure

137 12 0
                                    

   Eu și Keity îl așteptam pe Herry care nu mai ieșea din camera lui. Noi pur și simplu nu înțelegeam de ce stă atât să se pregătească. Era mai rău ca o fată care se machiază de zici că s-a cimentat pe față.
    Iese în sfârșit.
    -Ce-ai făcut atâta timp?îl întreb supărată.
    -A trebuit să-i aștept pe David și Jack să își aleagă hainele.
    Pe ușă se strecurară doi băieți mărunței cu ochelari. Erau din Clubul de Șah în care Harry se înscrise anul trecut.
    -Haide să ne grăbim e aproape nouă,spune Keity.
    Mergem până la intrarea în pădure unde vedem mai în departare o lumină ce pâlpăie semn că acolo se făcea focul. Îintrăm în pădure pe o cărare îngustă. Mergeam în șir indian.
     Soarele era ascuns după coroanele comacilor și nu prea mai putea vedea în stânga și în dreapta.
      Vedeam cum lumina se făcea mai mare,mai mare până când ajungem.
       Era un foc mare cu mai mulți bușteni în jurul lui. Ne așezăm pe unul dintre ei. Unu băiat spunea o poveste de groază. Însă eu nu o ascultam.Mă uitam la Denilell care mă privea și el la rândul lui drept în ochii. Opresc acest schimb de priviri îndreptându-mi atenția către un grupuleț de flori rozalii. Mă ridic și mă îndrept spre ele. Le miros apoi mă așez lângă. Am privit și-am privit până când aud un tip zbierând din toți răunchii.
    - Am văzutt un ursss!
    Toți au început să se împrăștie în toate părțile. Eu mă ridic brusc în picioare și apuc să fug într-o parte. Peste câteva minute mă opresc și conșiter că am ajuns destul de departe. Mă uit în jur. Habar nu aveam unde am ajuns. Încerc sa o sun pe Keity,dar nu am semnal.
     Vad mai multe lumini.Mă îndrept spre ele și dintr-o dată simt că mă scufund...

Cea mai puternică vrăjitoare din greșalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum