Am ajuns la dirigintă mai mult veseli.
-De ce arătați zici că a vomitat un curcubeu pe voi?Deniell de ce scrie Jes pe tine?întreabă diriginta mai mult amuzată de situație.
-Păi știți noi...Ăăă...Să vedeți...se bâlbâi Deniell.
-Neam bătut în picturi pe corp,îl întrerup.
-Uitați copii nu pot să vă las fără pedeapsă. Sincer mă amuzațu teribil. O să faceți curat în sala de mese după feiecare masă timp până la sfârșitul excursiei.
Eu și Deniell eram cam șocați. Cini zile de făcut crat de trei ori pe zi.
- Acum ducețivă să vă schimbați,curcubee năzdrăvane ce sunteți!zice diriginta.
Atunci realizasem. El spusese noi . Nici o dată nu fusese vorba de noi . Mereu era el și eu. Nici măcar o dată noi ...
-Heiii?!Ai rămas blocată?! Mă auzi?!începe să de din mâini maimuțărindu-se în fața mea.
-Termină!Da te aud.
Dintr-o dată vine Nicole spre mine tare furioasă...De fapt furioasă era puțin spus. Spumega de nervi. Se apropie de mine mă ia de braț și mă întoarce spre ea la vreo doi metri de Deniell.
-Ascultă aici pacoste ce ești! Dacă te mai văd o dată lângă iubitul meu îți smulg părul ăla murdar din cap! Ai înțeles? Prima oară ți-am zis cu frumosul,dar văd că nu te lași.
-Dar eu...dau să spun ceva încercând să mă apăr,însă nu mă lasă.
-Dar tu nimic!Hoață ce iești! Încerci să-mi furi iubitul pe față!
-Nicole nu mai sunt iubitul tău!îl aud pe Deniell.
-Deni,scupi să nu asculți ce ți-a îndrugat cotoroanța asta despre mine,zice ea cu vocea tremurând.
-Cotoroanța asta este iubita mea!spune și mă spulge din mâna ei,mă întoarce cu fața la el și mă sărută.
Nicole izbucnește în lacrimi și încep săi curgă dâre de rimel pe obraji. Cei care se adunaseră în jurul nostru începură sâ râdă de ea. Încearcă să-și șteargă rimelul,dar mai rău se întindea pe față. Se întoarse pe călcâie și fugii spre cabana ei.
După ce Regina Dramei plecă Deniell mă întreabă:
-Vrei să fii iubita mea?
Nu știu ce m-a apucat,dar i-am răspuns:
-Cred că m-a strigat Keity.
Fug și intru în camera mea. Keity ,Emma și Molly vorbeau. Își îndreaptă toate capul spre mine și Keity zice:
-Ai înnebunit!? Cum să nu-i răspunzi?! E băiatul cel mai frumos din școală și-l placi din clasa a treia!!!
- De unde știi?o întreb.
-Totul a fost transmis direct pe saitul de bârfe al școlii. Toată școala știe,spune Emma arătându-mi telefonul pe care se derula tot ce se întâmplase. Eram DIS-TRU-SĂ! Și mai aveam și problema cu ridicatul obiectelor din ora de lucru manual! Offf....
CITEȘTI
Cea mai puternică vrăjitoare din greșală
FantasyCe se întampla cand ești în pâdure alergând din cauza unui dobitoc care te speriase.Sigur te gândești că probabil te pierzi sau dai de vreun animal sălbatic.Dar ce mi s-a întâmplat mie este cu totul diferit....