Iată-mă ,aici, în fața ușii camerei mele cu un geamantan în mâna și un rucsac în spate. Eram pregătită de excursie. Anul acesta mergem la mare lângă pădurea WichWood unde se spune că exista vrăjitoare. Eu una nu credeam în porcăriile astea. Din câte am auzit pe holurile școlii în prima seară se va face un foc de tabără în pădure. Eram nerabdătoare. Am luat geamantanul și am coborât pe scari.Mama mă astepta pentru a ma duce la școala de unde avea sa luăm un autocarul spre mare.Tata era deja plecat la munca.
-Gata?mă întrebă mama.
-Dap!Sunt gata.
-Bine atunci haide!zise ea și deschise ușa făcându-mi loc să trec.
Urcasem geamantanul în portbagaj alături de rucsac și păstrasem o gentuță mică neagră în care aveam portofelul și telefonul.
În zece minute eram la poarta școlii cu geamantanul după mine și rucsacul în spate apăsându-mi umeri.
Vedeam cum toți se strângeau în jurul autocarului urcându-și bagajele sau luându-și la revedere de la părinți.
Mă apropii de portbagajul autocarului și încerc să-mi urc bagajul,dar nu pot fiind că era prea greu.
Dintr-o dată văd că se apropie Deniell de mine.
-Vrei să te ajut?mă întrebă el cu o voce blândă.
-Da,te rog!Bagajul ăsta zici că are tone...
El îmi arătă un zâmbet perfect de-al lui și-mi luă geamantanul din mâna.Îl urca și apoi mă privi pentru câteva secunde până când diriginta striga să luăm loc în autocar.
Erau locuri de câte trei.Perfect! Îi văd pe Harry și Keity că luară un loc pe al doilea rând care îl avea ca vecin pe Deniell care stătea alături de doi băieți. Nu le cunoșteam numele însă știam sigur că ei sunt în majoritatea timpului cu Deniell.
Mă așez lângă Kate.Harry stătea la geam.
-Hei!îi salut încantată eu.
-Ce faci?mă întreabă Keity care își băgă telefonul în buzunar.
-Nimic important.Să-ți povestesc.Azi,când am vrut să-mi pun geamantanul la bagaje nu puteam să-l urc din cauza greutății și Deniell s-a oferit să mă ajute.Chiar mi-a zâmbit!îi povestesc entuziasmată.
-Vaiii!Ce drăguț!îmi răspunse ea.
Autocarul porni,iar pe locul de vizavi era Deniell care vorbea cu băieții.
Mi-am pus caștile pe care le luasem în ultimul moment din rucsac și am dat muzica destul de tare. Am închis ochii și m-am pierdut printre toate instrumentele care se auzeau.
Când mă trezesc din visat văd cu coada ochiului cum Deniell se uită la mine.Îi arunc o privire,iar ochii noștrii se întâlnesc.
Imediat după ce vede una ca asta Nicole vine și începe să se dea pe lângă el.Iar el se uita în continuare la mine.
-Cred că te place...aud o voce în ureche.
-Hmmm...Ce?Ce-ai zis?
-Cred că te place,zise Kate a doua oară.Tu ce crezi Harry?
Herry era total absorbit de cartea pe care o citea.
-Mmm...Daa...Sigur o să-ți vină bine poșeta pe cap...
-Ce zici?râdem amândouă de el.
Peste câteva ore ajungem. Îl rog pe Harry să mă ajute să îmi iau geamantanul, însă avea puterea undei furnici. Trag de el cu forță și cade pe jos.Îl ridic și mă îndrept spre camere. Erau niște căsuțe. Intru în una dintre ele și văd un hol. Dea dreapta și dea stânga lui erau camerele. În capătul lui pe partea dreaptă văd că se află baia fetelor semn că restul camerelor de pe acea parte erau destinate nouă.
Pe partea stângă erau locurile băieților.Intru în camera de lângă baie.
Keity era deja acolo despacheta. Eram patru în cameră. Verișoara ei Emma Bell și Molly Holister colega mea din clasa de fizică.
Mi-am despachetat hainele aranjându-le în dulap. Era ora opt deja,iar la nouă făceam focul. Iau un prosop și ies din cameră. Mă izbesc de ceva. Cad pe jos și când ridic ochii îl văd pe Deniell încercând să mă scoale de pe jos.
-Scuze!Nu m-am uitat pe unde merg,îmi spune el.
-Nu-i nimic.
-Tu ești în camera de vizavi?mă întreabă.
-Da.Scuze,dar trebuie să mă duc să mă pregătesc pentru focul de tabără.
-Aaa...Da...Du-te! Îmi spune intrând în camera alăturată celei din care ieșise el.
Îmi fac un duș și mă îmbrac cu o cămașă mai lărcuță niște blugi scurți și o pereche de teniși.
CITEȘTI
Cea mai puternică vrăjitoare din greșală
FantasyCe se întampla cand ești în pâdure alergând din cauza unui dobitoc care te speriase.Sigur te gândești că probabil te pierzi sau dai de vreun animal sălbatic.Dar ce mi s-a întâmplat mie este cu totul diferit....