Cea mai puternică vrăjitoare din greșală

108 9 0
                                    

  Mă așez pe tron la intndicațiile lui Rosen și aștept să văd ce se întâmplă. Stăm câteva momente în tăcere apoi se aude Magie prea puternică pentru a fii gradată . Aceste cuvinte nu m-au lasăt mască doar pe mine,ci și pe întreg consiliul. Decid șă rup tăcerea:
   -Ce înseamnă asta mai exact?
   - Tu ești... începe Rosen.
   -Mai puternica decât orice vrăjitoare care a existat până la momentul actual,continuă Roseen.
   - Jes ești... ești ... Cea mai puternică vrăjitoare din greșală! Este grozav! spune Keity.
   -Nu! Nu este grozav deloc!strig disperata. Luați-va magia înapoi,vă rog!
   -Daca am fi putut face asta am fi facut o deja,zice Rosen foarte calma.
    -Ce vom face cu ea?întreabă o vrăjitoare necunoscută mie.
    -Trebuie să o învătăm să-și controleze puterile.Altfel nu se poate!intervine Roseen.
    -Și apoi ce? Ne va conduce?se rică o alta.
    -Exista posibilitatea asta,raspunde Rosen ferm.
    -Refuz să fiu condusă de  începatoare cu cele mai mari puteri absolut întâmplător!se revoltară în cor.
    -Liniște!țipă Rosen de data asta mai enervată. De revoltat știți să vă revoltați,dar înainte de asta v-ați gandit cum vom face? Ați gasit o soluție? Exact! Nu! Să vă plangeți când veți venii cu idei despre cum am putea sa rezolvăm asta!
   Printre vrăjitoare încă mai vuia nemulțumirea,însă nici una nu mai avea curajul să zică ceva.
   -Trebuie să-ți dăm diadema de Jad,se întoarce Loreen către mine.
   -Ce?!Nu!Nu vreau o coroniță de prințese mici și pufoase,mă rățoiesc eu.
   -Loreen are dreptate. De acum ești practic prințesa noastră până vei fi destul de pregătită să-i iei locul Regelui,afirma Roseen.
   -Să-i iau locul Regelui? Ce Rege? Și de ce sa-i iau locul? Mie îmi place locul meu!
   -Regele Frederric! Cel mai puternic vrăjitor în viață! Ăăă...Adică acum al doilea,explică Loreen.
   -Și cei cu aceea diadema de care vorbiți?
    -Diadema de Jad este coroana pe care  se obișnuiește să o poarte fica regelui,adică actuala prințesă Tașa. Este foarte încrezută,nu ține cont de nimeni.E o egoista și jumatate,se plânse Loreen.
   Keitty era deja în ceață cu toate întâmplările petrecute recent. Doar privea. În liniște. Fără să scoată un cuvânt.
   -Cred că eu și Keitty trebuie să ne întoarcem.
   -O...da...sigur!Loreen deschise un portal prin care eu și prietena mea am putut ajunge cu ușurință înapoi în dulap meu.
  Keitty a plecat lăsându-mă pe mine singura cu ochii ațintiți spre tanvan gândindu-mă la toate întâmplările de astăzi,în curând adormind.

Cea mai puternică vrăjitoare din greșalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum