Lawlight in chains

1.1K 61 3
                                    

Když L sdělil Lightovi "Ty a já odteď budeme 24 hodin denně spolu.", Light si nemyslel, že budou spoutáni 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

"Tak fajn," odvětil, doufajíc, neochotným hlasem. "Cokoliv, jen abych byl mimo podezření."

Cokoliv, jen abych byl blízko tebe, L.

Bylo pro něj těžké se neusmát, ponechat si "heterosexuální" výraz. Light nebyl nic jiného než heterosexuál. Vždy přitahoval pozornost od spousty holek, ale nikdy necítil zájem i z jeho strany. Myslel si, že slečny, které znal, byly méně rozumnější než on, jenže když potkal L, věděl, že to tím není. L nebyl méně intelektuální, ale Light si přál, aby byl "pod ním" v jiným slova smyslu, nebo nad ním..-

"Dobře, soustřeď se, Lighte." pravil sám sobě, avšak jediný, na co se mohl soustředit, byl L-ův roztomilý obličej. Je z jeho strany taky alespoň mírná touha, nebo jen sní? Bože, L vypadá vždycky tak roztomile...

L díky Lightovu rychlému souhlasu ucítil v břiše motýly. Nemohl uvěřit, že Light nekladl žádný odpor. Ačkoli L zjistil, jak je Light při hádce nepříjemný... tuhle myšlenku se spoutáním má již nějaký ten pátek v hlavě a teď je to skutečnost. Samozřejmě, že bylo důležité chytit Kiru, sakra, ta důležitá věc byla být svému prvnímu "příteli" nejblíž, co to jde. A teď má skvělou výmluvu.

Nikdy se do nikoho nezamiloval když vyrůstal pod ochranou Wammy's House a hned poté měl příliš práce být nejlepším světovým detektivem. Snil o lásce, ostatně tak, jako hodně lidí. Chvíli si myslel, že má rád Misu, ale i přes to, jak je roztomilá, byl Light ten, kdo mu rozbušil srdce.

"Kde to budeme dělat?" zeptal se Light. "Chci říct, kde začneme?" Doufal, že se nečervenal. Jednoduše to chtěl. Nevěděl, proč se někdy v blízkosti L cítí tak flustrovaný. Byl to Light Yagami, pan sebejistý. Jenže jakmile mu L věnoval svůj štěněčí pohled, jeho srdce začalo bít jako splašené. Když se snažil podívat se jinam, jeho oči sklouzly na L-ovo tělo a jeho hlava se začala plnit zvrhlými myšlenkami. Skoro si přál L-a nenávidět. Skoro. Byl ale až moc roztomilý a dělal ho šťastným jako ještě nikdo předtím.

Tu noc chtěla Misa jít s Lightem na rande. L ji informoval, že bude muset jít taky. Hnědovlásek ovšem řekl, že by to bylo příliš nepříjemné, tři lidi jsou už moc a podobné řeči. Misa byla samozřejmě nešťastná, avšak L-ovi to nijak nevadilo.

Večer tedy seděli v L-ovým obýváku, sledujíc nějaký zatracený film, nebo spíš předstírajíc sledování obrazovky. Oba byli příliš zaneprázdnění tím druhým, tím, jak blízko sebe seděli, tím, jak jsou spoutáni. Přemýšleli o tom, jak budou spát ve stejný posteli. Byli nervózní a rozrušení, přáli si, aby to ten druhý cítil stejně. Film vypadal, že potrvá věčně a oba dva chtěli jít již spát, ale ani jeden nevěděl, jak to navrhnout. Jakmile film konečně skončil, nastala chvíle nepříjemného ticha. Po chvilce se L zeptal Lighta, zda chce zhlédnout další film. Light odvětil, že je unavený a filmy, které našel, jsou stejně nudný. L byl příliš nervozní na to, aby navrhl, že půjdou spát, tak se nabídl, že místo toho udělá čaj a přinese dort.

Light byl lehce zklamaný, ale vzápětí jeho srdce nad L-em poněkud roztálo. On a dort!

Možná by někdy mohl být L-ův dort.

Ještě než stihl Light myšlenky zahnat zpátky ho L poučil, jak správně prostřít stůl šálky a talířky. Jelikož byl L k němu zády, mohl se usmát nad tím, jak je jeho crush okouzlující. Ten jeho malý podnos šálku a jeho dominantnost, jakmile přijde na něco, co miluje, dort.

Prosím, dopřejte mi jeho lásku.

Brzy byl čaj s dortem již na stole. Znovu si museli sednout blízko sebe a jíst obrácenou rukou. Jejich ruce se při nalévání čaje/mléka a podávání cukru či dortu různě překřižovaly. Oba propadli tichému smíchu, čímž ztratili nervozitu a nebyli tak napjatí v přítomnosti toho druhého. Začali dělat nepořádek, jedli překříženou rukou s tím druhým, usmívali se a smáli.

"Tohle byla ta největší zábava..." řekl L a v rozpacích odvrátil pohled. Bál se, že teď všechno pokazil. Light zaregistroval, že je L nervózní a zabolelo ho u srdce.

"L, podívej se na mě."

L věnoval Lightovi pohled a hnědovlásek mu dal před pusu kousek dortu. Zasmál se a nechal Lighta, aby ho krmil. Vzpětí mu laskavost oplatil a krmil pro změnu on jeho. Poprvé v životě chtěl víc než dort. Přál si být dortem, který právě Light jí, dotknout se Lightových rtů...

Při téhle myšlence se Light naklonil a své rty přitiskl na rty L-a. L nemohl uvěřit, že se jeho přání vyplnilo. Polibek mu oplácel, jejich spoutané ruce si k sobě našli cestu. Líbali se a líbali, držící se za ruce, věnující si navzájem úsměvy a objímali toho druhého.

,,Tak dlouho jsem tě chtěl políbit," konečně promluvil Light.

,,Tak mě polib ještě jednou." odvětil L a Light i tak udělal. Celou noc se sebe drželi, líbali se a hovořili spolu.

-------

Zdravím!

Chci ještě jednou připomenout, že knihu pouze překládám a příběh tedy není můj. Autora originálu najdete v popisu knížky.

V případě nalezení jakékoli nejasnosti v překladu, špatného obratu slov nebo gramatické chyby se nebojte mě informovat.

Lawlight in Chains [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat