Elmaya benzer bir tadı vardı.İçtikçe sakinleşiyormuşum gibi hissediyordum.Glendor un endişeli gözleri üzerimdeydi ve bu olay gıttıkçe daha da meraklandırıyordu benı.
''Artık anlatmayacak mısın usta?''dedım usulca.Vereceği cevaptan korkar gibi oldum.
''Sana daha önceden söyleyecektim ama kendimin bile emin olmadıgı bir şeyi sana anlatmak ve boş yere umut vermek istemedım.''
''Umarım ağzından iyi bir şeyler çıkar.''Sorarcasına yüzüne baktığımda gözlerini elindeki çayına çevirdi.
''Ailemden yadigar bir kitap vardı.Lanetli kitap olduğunu söylerdi annem ve çocukken içine bakmama izin vermezdi.Ama onlar ölünce bana kaldı.Fakat bu zamana kadar içine bakmamıştım.Hatta varlığını bile unutmuştum.Tomoe ölünce ne kadar üzüldüğünü gördüm.Herkes çok üzüldü.Ve artık kendiminde çok yaşlandığını biliyordum.''Hafiften öksürdü.Sanki boğazı düğümlenmiş gibi.İçimi bir korku kapladı.
''Küçükken ailem kendi arasında konusurken duymustum.O kitap ölüyü bile diriltebilirmiş.Fakat ölen kişinin yaşayan birine aşık olması gerekiyormuş.E sana aşık olduğunu da biliyordum tabi.''
Bu kadar rahat söylemesine şaşırmıştım.Dışarıdan belli mi oluyordu ki beni sevdiği.Gerçi savaşta hayatımı kurtardığını herkes görmüştü.
''Ben de kitabı kullanmaya karar verdim.Tomoe nın ruhu hala buralardaydı.Hissetmiştim.Bianna nın yardımıyla bir ritüel yaptık.Tomoe başka bir bedende tekrar hayata döndü.Önce bir toz bulutu gibi görünürken sonra bir bebeğe ardından yetişkin olana kadar bütün evreleri bir yıl içinde geçirdi.''Bir anlığına nefesim kesildi.Yani tahminim doğruydu Tomoe şuan hayattaydı.O kadar karmaşıklaştım ki ne hissettiğimi çözemedim.Gidip boynuna mı atlasam yoksa benim dibime kadar giripte bana olanları söylemediği için onu boğsamıydım.
''Neden yanıma geldiği halde bana söylemedi ki?''
''Senin yeni hayatında nasıl yaşadığını çözmeye çalışıyordu.Bir anda çıkıp hayatını alt üst etmek istemedi.''Saçma!Hayatım zaten alt üst olmuştu ve her gün onun yoklugunda daha beter oluyordu.
''Ne dıyeceğimi bilmiyorum usta.Bu yaptığın ımkansız normalde.Normal bir şey olmadığı için de şüpeleniyorum.Sen ne yaptın böyle?''Tomoe niin dönmesi iyiydi ama hayatın bayram olacağını sanmıyorum.
''Neden lanetli kitap deniliyor biliyor musun ?Tabıkı bilmiyorsun.''Hafifçe güldü.Nereden bilebilirim ki.
''Kitaptaki büyüler imkansiz denebilecek işler için kullanılırlar.Ama karşılığında verdiklerinin aynısını isterler.''Umarım düşündüğüm şey değildir,mideme kramplar girmeye başlamıştı.
''Glendor lütfen düşündüğüm şey olmasın.''Elini tuttum onu kaybetmek istemediğimi hissetirmeye çalıştım.
''Tomoe ye karşılık kendi hayatımı verdim.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EJDERHA ALEVİ:VAROLUŞ
FantasyEski rüzgarlar esmiyordu artık.Dione acısıyla yaşamaya başlamıştı. Ama her şey yeni başlıyordu.Uçurumdan düşmüş umudun bir dala tutunuşu...