♦️Miraclesea》Sekreter

103 8 2
                                    

Bu röportajımı Miraclesea ile yaptım. 😄😄

1- Bize kendinizi tanıtır mısınız?

"Deli dolu fazlasıyla melankolik her an depresyona girmeye meyilli duygusal bir tipik yengeç hatunuyum. Hayatımın ilk çeyreğini geçtiğimiz günlerde bitirdim. Kimya mezunuyum ama okumayı sevdiğim için yüksek lisansa devam edeceğim. Bunu da kendi memleketimde yapacağım. Yani İzmir'de."

2- Wattpad'i nasıl keşfettiniz?

"Wattpad'i bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine keşfettim. Yazma tutkumu biliyordu ve bana Wattpad'de yazmamı önerdi. Maceramda öyle başladı."

3- Hangi duygular içerisindeydiniz, yazarken?

"Tam bir karmaşa diyebilirim. Bölüm hangi duygu yoğunluğundaysa o duygu içimde baskın olur. Duygusal bir bölümse ben de yazarken ağlarım genelde."

4- Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Şaşırtmadı ama beklemiyordum da. Sonuçta kitap ilk senesinde neredeyse hiç okunmamıştı. Sonrasında bir anda okunmaya başladı. Ama kitabı sadece kendim için yazdığımdan bu beni çok da etkilemedi."

5- Okuyucularınızdan üzücü yorumlar aldığınızda; yorumları okurken ki tepkiniz nedir?

"Yorum hareket içermediği müddetçe olağan karşılarım. Profesyonel bir yazar değilim sonuçta. Tabii ki eleştiri alabilirim. Bu beni iyileştirir."

6- Dinlediğiniz şarkılar nelerdir? En sevdiğiniz şarkı nedir?

"Belli bir müzik zevkim yoktur. Kulağıma güzel gelen her dilde müziği dinlerim. En sevdiğim şarkı ise sürekli değişir. Bu aralar K-Pop dinliyorum. O yüzden iKON_Killing Me diyeceğim."

7- En sevdiğiniz özlü söz nedir?

"Gökyüzü kadar özgürsün."

8- Herhangi birini seçebilecek olsanız, akıl hocanız olarak kimi seçersiniz?

"Hmm... Mustafa Kemal Atatürk."

9- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

"Artistik buz pateni"

10- Piyangoyu kazansınız yapacağınız ilk şey ne olurdu?

"Gidip parayı almak?"

11- Kitap yazmadan önce nelerden ilham alıyorsunuz, ilham kaynağınız nedir? Başarılı oluyor musunuz?

"İlham kaynağım... Müzik sanırım. Bir müzik dinleyip onun üzerine bölüm yazabilirim. Genelde de işe yarar."

12- Wattped'de okuduğunuz ilk kitabı hatırlıyor musunuz? Hatırlıyorsanız adını söyler misiniz?

"Ah... gerçekten hatırlamıyorum. Ama burada ilk sonuna kadar okuduğum kitabı hatırlıyorum. Tan Ateşi'ydi."

13- Kitaplarınız arasındaki en sevdiğiniz karakteri seçmeniz istense, hangisini secersiniz?

"Zor bir soru oldu bu. Karakterlerimi çok seviyorum çünkü. En sevdiğim... Sanırım Adrien ya da Umut. Aralarında bir tercih yapamıyorum."

14- Okurluktan yazarlığa geçişiniz nasıl oldu?

"Liseden beri yazıyorum. Açıkçası ben de okurluk ve yazarlık aynı anda başladı."

15- Bugün ki bakış açınızla ilk yazılarınızı nasıl buluyorsunuz?

"Fazla yalın buluyorum. Biraz da çocukça ama bu durumu düzeltmek için her şeyi yapıyorum."

16- Yazarken önceden planlar mısınız?

"Planlamam. Daha doğrusu planlayamam. İlhamın ne zaman geleceği belli olmuyor."

17- Yazılarınızı hep aynı yerde mi yazarsınız? Parkta otururken aklınıza gelen gelen betimleme tespit vs. yi hemen kaleme alır mısınız orada?

"Yanımda bu durumlar için her zaman bir not defteri ve kalem ardır. Fikri kısaca not ederim. Eve gelince de tamamını yazarım."

18- Genç bir yazar adayına önerileriniz nedir?

"Asla pes etmesinler. Ve okunma sayılarını yükseltmek için saçma sapan sahneler yazmayı bıraksınlar. Kendilerine güvensinler. "

19- Yazılarınızı yazarken hayal gücü sınırlarını zorladığınızı hissedip bunun toplumsal yargılarla ters düşebileceğini hissettiğiniz oldu mu? Eğer hissettiyseniz sildiniz mi yazdıklarınızı?

"Hayal gücümün sınırlarını zorlamayı severim. Sekreter serisini okuyan bilir. Toplum tepkisine aldıran biri değilim. Sildiğim bir sahne olmadı."

20- Kitaplarınızda yazmaya başlamadan önce bir toplumsal mesaj düşüncesi ile mi başlarsınız yoksa bu yazarken şekillenebilecek bir durum mudur?

"Roman yazıyorum, kişisel gelişim kitabı değil. Toplumsal bir mesaj verme amacım yok."

21- Son olarak söylemek istedikleriniz?

"Röportaj için çok teşekkür ederim. Hayatında başarılar dilerim. Herkese sevgi dolu günler... :)"

Röportaj teklifimi kabul ettiğin için teşekkür ederim.

Hayaletimsi Yazılar「Yazarlarla Ropörtaj」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin