♦️behemehall》Dön Desem

39 5 2
                                    

Bu röportajımı behemehall ile yaptım.

Bize kendinizi tanıtır mısınız?

"Kendimi fazla deşifre etmeyi sevmiyorum açıkçası.Çünkü bu yazdıklarımı,yazacaklarımı etkiliyor bu yüzden beni •Behemehal• olarak tanımanız çok daha iyi."

2- Wattpad'i nasıl keşfettiniz?

"Watpatt'i en yakın arkadaşlarımdan birinin bazı kitapları fazla övmesi ve benim okuma isteğim ile keşfettim."

3- Hangi duygular içerisindeydiniz, yazarken?

"Aslında bu sürekli değişiyor ve bölümlere de yansıyor zaten.Ruh halimi veya duygularımı anlatacak tek bir kelime yok açıkçası."

4- Okunma sayısı sizi şaşırttı mı yoksa böyle bir sonuç bekliyor muydunuz?

"Ben yazmayı sevdikten ve buna devam ettikten sonra okunma sayısının pek bir önemi yok.Fakat insan ister istemez emeğinin bir karşılığı olsun istiyor.Kitabım milyonlarca okunan bir kitap değil inşallah bir gün.Ama şunu fark ediyorum ki şu an kitabımı okuyanlar beni sildiğim kitaplarımdan beri takip edenler.Onlara buradan tekrardan teşekkür ediyorum.Ve beni biraz şaşırttı açıkçası."

5- Okuyucularınızdan üzücü yorumlar aldığınızda; yorumları okurken ki tepkiniz nedir?

"Genel de pek üzücü yorum almıyorum daha çok eleştiri ya da mantık hataları hakkında. Ve bunların olması kitabın geleceği için çok çok daha iyi."

6- Dinlediğiniz şarkılar nelerdir? En sevdiğiniz şarkı nedir?

"Şu aralar Ariana Grande-God is a woman

Shawn Mendes-Mutual 

Fleuire-Breathe dinlemeyi çok seviyorum."

7- En sevdiğiniz özlü söz nedir?

"Sende uzaklığı ;sende ben, imkansızlığı seviyorum. -Nazım Hikmet Ran"

8- Herhangi birini seçebilecek olsanız, akıl hocanız olarak kimi seçersiniz?

"Başta kesinlikle bana her şeyi en güzel şekilde anlatıp,öğreten dünyanın en muhteşem anne ve babasını yani annemi ve babamı seçerdim .Fakat bu aile dışı biri içinse kendime akıl hocası olarak Harry Potter'ı seçerdim.Harry'nin bendeki yeri çok başkadır. Ve şu an 30'lu yaşlarında olduğunu düşünürsek akıl hocası olabilecek yaşta. Aynı onun gibi bir gün tek başıma dahi kalsam hayatın tüm zorluklarına rağmen hayata tutunmayı hedeflerdim.Çabalardım.Benim için tam bir idol."

9- Herhangi bir şeyi yapmayı öğrenebilecek olsanız, bu ne olurdu?

"Kesinlikle bir enstrüman çalmak. O kadar çok isterdim ki umuyorum ki bir günü fırsat bulduğumda."

10- Piyangoyu kazansınız yapacağınız ilk şey ne olurdu?

"Dünyayı gezmek,istediğim tüm konserlere gitmek ve istediğim tüm kitapları satın almak."

11- Kitap yazmadan önce nelerden ilham alıyorsunuz, ilham kaynağınız nedir? Başarılı oluyor musunuz?

"Kitabımı yazarken kesinlikle çok değer verdiğim, bazen sevgisini içime sığdıramadığım birinden ilham alıyorum.

Ondan...Ve başarılı oluyor gibiyim:) 

Umuyorum ki oluyorumdur."

12- Wattped'de okuduğunuz ilk kitabı hatırlıyor musunuz? Hatırlıyorsanız adını söyler misiniz?

"Watpatt de baştan sona okuduğum ilk kitap "Gavur"du.Ve kesinlikle okuduğuma pişman değilim ."

13- Kitaplarınız arasındaki en sevdiğiniz karakteri seçmeniz istense, hangisini secersiniz?

"Yazdığım dört kitaptan sadece biri yayında.Bu yüzden tek kitap üzerinden gideceğim.Hepsi birbirinden farklı ayrı ayrı çok güzel karakterler .Karar vermek mümkün değil . "

14- Okurluktan yazarlığa geçişiniz nasıl oldu?

"İçimde zaptedemediğim yazma arzusunu bir gün aniden ortaya çıkardım . Ve başladım yazmaya sonra bir baktım hop bu günlere gelmişiz:)"

15- Bugün ki bakış açınızla ilk yazılarınızı nasıl buluyorsunuz?

"Şu an profosyonel şekilde yazmıyorum tabiki.Çünkü öyle demem onlarca güzel yazara hakeret olur.Ama şu an orta dereceli yazıyor isem o zamanlar fazla amatörceydi."

16- Yazarken önceden planlar mısınız?

"Aslında yazmanın bana iyi geldiği başka bir şey de bu.Her gece uyumadan önce mutlaka bir sonraki bölümü kafam da kurgularım.Bu yazmak ve uykuya dalmak konusunda çok büyük bir kolaylık:)"

17- Yazılarınızı hep aynı yerde mi yazarsınız? Parkta otururken aklınıza gelen gelen betimleme tespit vs. yi hemen kaleme alır mısınız orada?

"Çoğu şeyi zihninde tutabilen bir insanım bu yüzden pek bir yerlere not almam .Ve yazı yazarken yeni her fikir her yerde aklıma geliyor .Sabit bir yeri yok:)"

18- Genç bir yazar adayına önerileriniz nedir?

"Genç bir yazar olarak demek isterim ki kimsenin seni,yapmak istediklerini sertçe yargılamasına izin verme.Sen her halin ile güzelsin.Nasıl istiyor isen öyle yaz. İsteklerinin,hayallerinin peşinden git olur mu ?"

19- Yazılarınızı yazarken hayal gücü sınırlarını zorladığınızı hissedip bunun toplumsal yargılarla ters düşebileceğini hissettiğiniz oldu mu? Eğer hissettiyseniz sildiniz mi yazdıklarınızı?

"Aslında pek olmuyor:)"

20- Kitaplarınızda yazmaya başlamadan önce bir toplumsal mesaj düşüncesi ile mi başlarsınız yoksa bu yazarken şekillenebilecek bir durum mudur?

"Kesinlikle yazarken şekillenecek bir durum benimkisi.Benim kitabım için geçerli bu tabiki.Ben yer yer farklı konulara değiniyorum dikkat ederseniz. Ve tek bir konudansa bir çok konuya hitap etmek çok daha iyi."

21- Son olarak söylemek istedikleriniz?

"Böyle bir proje de yer aldığım için çok çok mutluyum.Kitabımı okuyan ve okuyacak olan herkese teşekkür ederim.

Sevgili MomokoHaruno,en yakın dostlarım ve okuyucularım.Teşekkür ederim tekrar tekrar."

Röportaj teklifimi kabul ettiğin için asıl ben teşekkür ederim.

Hayaletimsi Yazılar「Yazarlarla Ropörtaj」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin