Nädal oli otsa lõppenud ning Isla pani end valmis, et Ciennaga shoppama minna. Naisel olid seljas kitsad kõrge värvliga helesinised teksad ning musta kõrge kaelusega pluus. Kuna ta armastas suuri kõrvarõngaid, pani ta kõrva ühed lihtsad kuldsed rõngad, samuti pani enda õlgadeni juuksed kõrgesse patsi.
Daisuke laulis ning otsis oma sokke. Ta pidi mingile kiireloomulisele koosolekule minema, kuid armastas väga magada ning viivitas viimase hetkeni. Nüüd tuiskas ta mööda korterit ringi ja ajas enda asju taga. Isla võttis musta üleõlakoti ja pani jalga enda lemmikud mustad saapad. Daisukega hüvasti jätnud ja talle sõnad peale lugenud, et ta võtmeid ei unustaks, asus naine minekule.
Nad olid Ciennaga kokku leppinud, et kohtuvad otse Bloomingdales'i ees. Isla vihkas New Yorgi linnaliini, nii et otsustas taaskord metroo kasuks. Ta otsustas kõrvaklapid pähe panna, et tema peale vilistavaid poisse eirata ja rahulikult rongiga sõita.
Veidi aja pärast väljus ta rongist ning märkas Ciennat peatuses. Naine oli ikkagi otsustanud talle sinna vastu tulla, et koos kaubamajja kõndida.
Nad kallistasid tervituseks ning Cienna välgatas oma pimestavat naeratust. Muljeid vahetades läksid nad maa peale ja kiiresti jõudsid Bloomingdales'i ette. Isla silmitses suursugust maja ja päris: "Kui suur su soodukas on?" "Nelikümmend protsenti, usu või ei," "Ma armastan sind," Cienna naeris valjult ja nad läksid sisse.
Pool tundi hiljem oli Cienna välja korjanud viisteist kleiti, mis tema arvates võiksid Islale sobida. Isla ise oli leidnud vaid kaks, kuid Cienna oli ka palju parem poodleja, kui tema ealeski olla võiks.
"Daisuke ka ei saa rahulik olla!" sisistas Cienna enda telefoni vaadates. Selle peale võttis ka Isla enda mobiili taskust välja ja heitis pilgu sõnumitele, mida oli ikka korralikult.
From: Dai-sy
isla kas sa tead kus mu haakidega püksid on
From: Dai-sy
ma tahan näidata et mulle ei meeldi see koosolek
From: Dai-sy
nvm ma leidsin
From: Dai-sy
miks sa ei vasta
From: Dai-sy
kas deemon cienna ei luba sul telefoni vaadata
From: Dai-sy
CIENNA LET HER DO HER THING!1!1!1!1!1!2!2!2!1!1!1!1!1!1!1!
From: Dai-sy
sry ma ragesin, rohkem ei juhtu
From: Dai-sy
lmao ma valetan 🤠🤠🤠🤠🤠
From: Dai-sy
omg ma peaks kauboiks hakkama yeehaw
From: Dai-sy
vastake väikesed lennuõnnetused
From: Dai-sy
cienna sa nagu 2003 fergie
From: Dai-sy
oi ma pean tegelt minema
From: Dai-sy
tsau tupsikud
"Küll see Daisuke võib ikka lobiseda. Hüva, mine hakka otsast proovima juba, ma vaatan veel," lausus Cienna Islale kleidikuhja kätte surudes. Naine suundus sinnapoole, kuhu arvas olevat riietuskabiinid.
Ta lappas läbi Cienna valitud kleidid, millest enamik olid tema jaoks paljastavad, ehk Cienna stiili. Talle jäid silma kaks sinist kleiti ning üks kreemikas, samuti tema enda valitud.
Mõnikümmend minutit hiljem väljusid nad Bloomingdales'ist, Cienna olles veidi pahur sellest, et Isla ei lasnud end vedada nelja erinevasse juveelipoodi. Varsti läks ta pahameel üle ning ta juba kirjeldas meiki, mis Isla valitud kleidi ja tema nahatooni ja silmavärviga suurepäraselt sobiks.
Lõpuks olid nad valinud põlvedeni tumesinise kokteilikleidi, millel olid küünarnukkideni varrukad. Islale oli see kohe meeldinud, sest tal olid täpselt samasugused kingad.
Nüüd olid nad Hiinalinnas lõunal ja Cienna toksis midagi telefoni. Taskust tulnud piiksatuse järgi oli see ilmselt nende grupichatti saadetud sõnum.
From: Cienn-bear
me shoppasime estúpida
From: Dai-sy
ma tean et sa ei oska hispaania keelt
From: Cienn-bear
Ma tean, et sa ei oska jaapani keelt
From: Dai-sy
MA OSKAN JAAPANI KEELT
From: Cienn-bear
MA TEAN ET SA EI OSKA HIRAGANAT JA SELLEPÄRAST KIRJUTAD KANJIS
From: Isla de Muerta
oooh I can't not look at it
From: Dai-sy
ma pole elu sees nii solvatud olnud
From: Cienn-bear
Isegi mitte siis, kui fox lubas b99 ära lõpetada?
From: Dai-sy
ma olen elus ainult ühe korra nii solvatud olnud
Siis saabusid meie toidud ja me otsustasime Daisuke ja ta saatuse rahule jätta. Cienna vaatas enda peegeldust lusikalt ning päris: "Mis värk selle Ronani ja Eliyahiga oli?" Isla ohkas, Ta teadis, et see küsimus varsti tuleb. "Eli läks kadedaks selle balli pärast ja ma läksin lahku temaga. Mind ei huvitanud enam,"
Naise üllatuseks nõustus Cienna temaga. Cienna oli ise rohkem andestavam tüüp ja ei läinud eriti kergesti vihaseks. Isla rääkis veel veidi koolielust ja Cienna otsustas sõna sekka öelda.
"Mulle tundub, et sa meeldid Ronanile,"
a/n
okei ma tean, see oli suht filler AGA küll te head stuffi ka saate. mitte et spoilida aga ma juba kirjutan uut raamatut :// cya folks