Isla kõndis enda klassi poole, proovides enda und täis silmi lahti hoida. Eelmisel õhtul olid nad Daisukega liiga kaua üleval olnud, kuna neil kummalgi polnud piisavalt tahtejõudu, et kõndida arvutini ning see sulgeda, nii et nad vaatasid kella kaheni öösel Game of Thronesi.
Klassiuks kriiksus valjult, kui ta selle avas. Ruum oli veel tühi. Muidugi, kell on alles 7:43, mõtles Isla vaikselt. Ta ladus enda kausta, termose kange espressoga ning kolmkümmend üleeile ära korjatud tunnikontrolli oma käekotist välja.
Vaikselt hakkas õpilasi klassi tilkuma. Naine osutas lauanurgal lebavatele tunnikontrollidele, andes märku, et nad võivad need tagasi võtta.
***
Isla jälgis noorukest õpetajat - ta nimi pidi Lexie olema - flirtimas Ronaniga. Naine keerutas oma pikki plaatinablonde juuksekiharaid ümber sõrme, naerdes iga asja üle, mida Ronan ütles.
Mees ise tundus temast tüdinud, vastates lühidalt või keskendudes enda ees lebavale paberihunnikule. Lexie nihkus talle üha lähemale ja lähemale, naeratades Ronanile laialt. Ta lausus: "Kas keemia on väga keeruline?" ning plaksutas ripsmeid. Ronan hingas sügavalt sisse ja sõnas: "Oleneb millest rääkida,"
Lexie puudutas korraks Ronani kätt ning küsis otse: "Äkki me arutame seda edasi kohvi juues?" Isla hoidis naeru tagasi. Tal oli Lexiest isegi natuke kahju. Ronan asetas käes olnud pastaka lauale ning lausus rahulikult: "Lexie, sa oled armas, aga mul on enda tüdruk olemas, kellega mul on pikaajaline suhe juba olnud. Ma ei hakka seda lõhkuma,"
Lexie punastas ning kokutas: "Ma ei teadnud, anna andeks," Ronan jäi viisakuse piiridesse ning ütles: "Pole midagi, juhtub. Ära lihtsalt ole nii pealetükkiv, ma palun."
Noor naine haaras oma kunstiajaloo mapi ning põhimõtteliselt tormas uksest välja. Isla turtsatas ning Ronan pööras oma pilgu temale. Naine lausus: "Hästi tehtud," Ronan muigas ning jätkas enda paberilehtedele kirjutamisega. Isla mõtles hetkeks ning päris: "Mis su tüdruku nimi on,"
Isla märkas, et Ronani keha tõmbus pingule, kui ta tema tüdruku jutuks tõi. Tema ilme oli siiski naeratab, kui ta lausus: "Kalila. Kalila Zaghloul. Me oleme kolm aastat koos juba olnud. Sul on poiss? Või tüdruk?"
Isla naeratas endamisi: "Jah, on küll. Ta nimi on Eliyah Jones ning me oleme aasta koos olnud. Ühele mu sõbrale ta eriti ei meeldi, aga muidu on kõik hästi," Ronan pani taaskord pastaka maha ning uuris: "Kas sellele sõbrale, kes siin käis ükspäev?"
"Ei, ei. Mu korterikaaslane Daisuke. Ta on Detroitist ning Eli küsis kas ta kasvas Tokyos üles. Samuti sõi Eli kogemata ära mingid Dai krõpsud, mida müüakse vist ainult Nevadas ja Colorados,"
Ronan naeris südamest ning teatas, et hakkab enda klassi poole minema. Isla otsustas veel veidike seal olla, pestes ära oma lemmiku NYPD tassi ning asetades selle restile. Daisukega juhtus kogu aeg midagi, nii et ta käis tihti jaoskonnas. Keegi juhtus viimane kord selle talle seal andma, nii et ta loovutas selle Islale.
Isla haaras laualt oma telefoni ja materjalid, mida ta paljundanud oli ning lahkus ruumist.
***
"Ma räägin sulle, Eliyah. Tal on tüdruk olemas, mul on poiss olemas. Miks mul peaks temaga midagi olema? Kas sa üldse ei usalda mind?" ütles Isla üsna kurja tooniga telefoni, kui ta lõunal lähedal asuvasse poodi kõndis. Eli pomises miskit ning vastas valjemini: "Ma ei usalda kena väljanägemisega võõraid, kes mu tüdrukut sebivad,"
Isla pööritas ning sõnas: "Kust otsast ta mind sebis??" Eli pomises midagi, nii et Isla käskis tal asjast üle saada. Seejärel pidi ta lõpetama, sest Eli lõunapaus oli lõppenud ning ta pidi minema.
Naine vaatas, et talle tuleb tohutult sõnumeid. Ta avas need, ning nägi Daisuket kriiskamas, nagu tavaliselt.
From: Dai-sy
Kujutage pilti
From: Dai-sy
Meie tänavale ehitatakse itaalia restorani!!
From: Cienn-bear
Pseh, mul ammu kaks tükki juba
From: Dai-sy
hõõru jah mu nina oma upper east side ellu
From: Cienn-bear
Ära ole kade et ma ilma sinuta brunchil käisin
From: Dai-sy
ela edasi oma gossip girli maailmas
From: Dai-sy
ISLA
From: Dai-sy
KUIDAS HÄRRA KUUM-AGA-VEIDRAGA LÄHEB???
From: Isla de Muerta
Mitte kuidagi??? ostan süüa prg
From: Dai-sy
mitte midagi???? igav, teadsin et ma oleks pidanud ciennaga brunchil käima
From: Isla de Muerta
Sain teada, et tal on tüdruk kelle nimi on Kalila Zaghloul
From: Cienn-bear
oh dang ma tunnen teda
From: Dai-sy
uuuu hävita ta
From: Cienn-bear
try finding friends and then try SHHH
From: Isla de Muerta
gtg, töö kutsub
From: Dai-sy
see vestlus jääbki poolikuks???!??? ci lähme brunchile
Isla pistis telefoni kõrge värvliga teksade tagataskuse ning maksis kassapidajale oma toidu eest. Ta jalutas tagasi kooli, seades end sisse sama laua taga, kus Ronan juba enda lõunat kugistas. Naine oli märganud, et ta sööb väga kiiresti.
Isla lõpetas ka oma lõuna ning asus teele enda klassi poole. Ronan kõndis ta taga, kui Isla telefonis enda ema arusaamatutele sõnumitele vastata proovis.
Veidi hiljem klassis pani Isla tähele, et kaks õpilast sosistasid omavahel ebaviisakalt. Tal sai sellest kõrini ning ta lausus: "Collins ja Rodriguez? Midagi kogu klassile jagada?" tüdrukud vaatasid üksteisele otsa ning Kira Rodriguez tõusis püsti ja lausus: "Professor Flores, Ronan Fidalgo vahtis teid pikka aega koridoris ja me arvame et see oli väga armas ja te oleksite koos nunnud,"
Isla sattus šokki ja küsis: "Mis mõttes? Me oleme ainult kolleegid, tema on suhtes, mina olen suhtes. Teil peaks häbi olema," Kira pomises suunurgast: "Tema pilk küll suhtest ei rääkinud,"
a/n
wattpadi kokkutulek oli nii lahe ja kes te ei tulnud siis jokez on u tartu on ropult kaunis
also ma sain herilase käest nõelata summer is canceled.