Yankı: Sevgilim ne yapıyorsun?
Temmuz: Annemlerle oturuyorum bebeğim, ebeveyn olduklarını hatırlamışlar dedim ya, geldiklerinden beri nasihat dinliyorum.
Yankı: Öyle mi? Alpay da seninle beraber dinliyor desene.
Temmuz: Alpay mı? O nereden çıktı?
Temmuz: İyi misin aşkım?
Yankı: İyiyim canım, çok iyiyim.
Yankı: Harikayım. Yalan söyleme bana!
Yankı: Onun yanındasın değil mi?
Yankı: Benim yanımda olman gerekirken sen eski sevgilinin yanındasın.
Görüldü
Yankı: Tabii ya, diyecek ne var ki?
Yankı: Niye yaptın lan! Ne istedin benden!
Yankı: Ne yaptım lan ben sana!
Temmuz: Siktir... Yankı öyle değil.
Temmuz: Yemin ederim öyle değil.
Temmuz: Bilmediğin şeyler var.
Yankı: Tek bir şeyi söyle bana. Ama doğru söyle...
Yankı: Alpay'ın yanında mısın?
Temmuz: Lanet olsun, evet.
Yankı: Eyvallah.
Bazı anlar vardır gördüklerini inkar edersin. Diziler de ve filmler de iki taraftan biri diğerini dinlemez. Gördüğünü veya duyduğunu sorgulamak istemez. Kendisini kandırılmış hisseder. Benim gibi.
Her şey o kadar hızlı olmuştu ki gerçekliği sorgulamak istemedim. Ona inandım. Seni seviyorum mesajlarıma bakmayıp, gördüğünde ise ona mesaj atmamamı isteyen o değilmiş gibi benimle konuşmasını garipsemedim.
Belki dedim, belki bu sefer beni fark etti. Bu sefer oldu, mutluluğu buldum diye düşünürken aslında koskoca bir yanlışın içinde çırpındığımı yeni fark ediyorum.
Onu, orta okulun son zamanların da fark etmiştim. Fark ettiğimde ise onun da benim gibi gizliden gizliye Alpay'ı sevdiğini anlamıştım.
Orta okul çağında en yakın iki arkadaşlardı Temmuz ve Alpay. Sonra ne olduysa onlara başka bir çocuk katıldı. Adını bilmediğim bilmek dahi istemediğim çocuk, farkında olmadan Temmuz'u üzmüştü.
Nasıl mı? Alpay ile yakınlaşarak. Alpay ise Temmuz'u hep yanında tutardı. Nereye gitse peşinden Temmuz'u da sürüklerdi. İlerleyen yıllarda ise beklenen olay yaşanmıştı. Alpay ve o adını dahi bilmek istemediğim çocukla sevgili olmuşlardı.
Ben ise onları hep uzaktan izledim. Sessizce, bir gölge gibi peşlerindeydim. Hızlarına ve olaylara yetişemediğim bir zaman diliminde ne olduysa o çocuk ve Alpay ayrıldı. Aradan geçen üç aydan sonra ise Temmuz ve Alpay daha çok yakınlaştılar. Bu olay yaşandığında ise lise üçüncü sınıftaydım. Ben de insanım, benim de duygularım var. O zamanlar onlardan uzaklaşmak istedim.
Ve yaşananlar... nasıl aptal olabilmiştim. Nasıl bir aptaldım ki Temmuz'un beni sevebileceğine inandım.
İçim buruk, kalbim de sızı ...
Anam babam bacım gardaşım
Niye yazdım ben bu satırı?Neyse oy yorum takip yapın anam sıkıldım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JULY (bxb) ✔
Teen Fiction•TAMAMLANDI• Ellerimi yanaklarına çıkarıp yavaşça okşadığımda gözlerinden akan yaşa tezat olarak tebessüm bahşetti bana. Yüzümüzde kurmayan yaşlar varken dudaklarımız birleşti. Kalbim yerinden çıkarcasına atarken kollarımı daha çok sardım boynuna...