40•

2.7K 142 4
                                    

Kırmızı: Aşkımcım. Canım kankişimmm😍😍

Kırmızı: Nasılsın?

Yankı: İyiyim Kırmızı, sen nasılsın?

Kırmızı: Çok iyiyim bebeğim. Haftasonu bir planınız varsa beni bağlamaz.

Kırmızı: Alaimisema açılışı var. Yanımda olacaksınız.

Yankı: Tamamdır güzellik, haftasonu seninleyiz.

Kırmızı: Yankı🤗🤗🤗

Yankı: Söyle Melis, yağ çekme.

Kırmızı: Onur konuğumsunuz biliyorsun, ve isimi de sen buldun.

Yankı: Melis buna gerek yoktu.

Kırmızı: Olsun. Hem daha cümlemi bitirmedim.

Yankı: Tamam bitir hadi.

Kırmızı: Açılışta şarkı söyler misin?😍

Yankı: Bunun için mi kıvrandın? Melis harbi çatlaksın kızım.

Kırmızı: Ay sağ ol😄😄

Yankı: Söylerim.

Kırmızı: Öptüm sizii❤😘😘😘

Görüldü

***
Kantine geldiğimiz de tüm gözler bize dönmüştü. Temmuz, mesajlaşırken sormadığı soruları bizzat okuyarak kafasındaki soruların cevabına ulaşmıştı.

"Bu kızın kırık olması yüzde kaç?"

"Hmm, uzun zamandır tanıdığımı var sayarsak bildim bileli böyle. Yani yüzde doksan dokuz."

Kendine has gülümsemesi ile etrafı kolaçan edip boş olan masaya ilerledi. Oturduğumuz da masanın üzerine bıraktığı telefonlarla sandalyede rahat bir pozisyonda bana baktı.

Yüzük takılı olan parmağı ile masada ritim tutarken etrafta olan bakışları yok sayıp, sağ kolunu masanın üzerinden uzatıp yanağımı okşadı.

"Şimdi seni burada öpsem ne olur?"

"Bir düşünelim? Geçen hafta aldığımız uyarı cezası uzaklaştırma olarak totomuzda patlar. Bu da demek oluyor ki üniveristede mimili oluruz yavrum. Eve sakla." diyerek göz kırptım.

"Bu sözünü unutma yavrum."

Heyy! Ben geldim!

40 bölümdür benimle olan herkese teşekkür ederim.

Her ne kadar düzenlesem de hala eksiklerim var buna ramen yanımdasınız ya sizi yerim!!

Yorum yapın ayol fmfmmd

JULY (bxb) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin