34•

3.9K 216 46
                                    

BÖLÜM ATLAMAYIN!

Dizinde yattığım Melis yarım saattir, saçlarımla oynuyordu. Orta sehpanın üzerinde uyuşmamı sağlayan maddeler ve izmaritler vardı. Üzerinde bulunduğumuz koltuk ise kullanılmaktan buruşmuş bir çarşaf ve yastık vardı. Bulunduğumuz oda salondan başka her şeye benziyordu. Normal şartlarda bu ortamdan rahatsız olurdum, ama uyuşan beynim şu an bundan rahatsız değildi.

Dün beni evimden alıp apar topar evine getirmişti. Kendime zarar vermemden korktuğunu, her türlü saçmalığı yaparım diye evine zoraki taşınmıştım.

"Bebeğim, iyi misin?" Her zaman olduğu gibi aynı soruyu sormuştu. İyi miyim? Cevabı kolaydı; Bilmiyorum.

"Bilmiyorum. Biraz sonra gelecek kendince bahanelerini sıralayacak ve ben inanmak için her şeyimi vermeye hazırım Melis. Ama yalan söylediği aklıma gelince içim yanıyor, ona gittiği ona sarıldığını hatırlıyorum."

"Dinlemeyelim, direk dövelim. Yalanlarını duymadan biz hamlemizi yapalım."

"Dövmeyelim... ona bir şey olmasın Melis." Tam bir şey söyleyecekti ki kapının zili çaldı. O an bizi uzaktan izleyen ve bir süredir varlığını unuttuğum Gürkan kapıyı açmaya gitti. Rahatımı bozmadan devamlı yaptığım şeyi yapmaya devam ettim.

Beyaz tozu izledim. Kanımda gezinen madde masanın zemininde kendini belli ediyordu. Kapının açılmasını ve kapanması bir olurken hızlı adımlarla içeri giren Temmuz baş ucuma oturup, Melis'in ellerini çektiğinde, oluşan boşluğu kendi elleri doldurdu. Elleri o kadar yumuşak ve şevkat doluydu ki gözlerimin dolmasına engel olamadım.

"Yankı... ne yaptın sen?" Ne yapmıştım ki? Gözlerine bakmayı istemesem de bakmıştım. Gözleri dolmuştu, bir bana bir ortadaki masaya baktığında ne demek istediğini anlamıştım. Önümüzdeki masada olan beyaz tozu kast ediyordu. Ben cevap veremeden Melis söze girdi.

"Asıl sen ne yaptın? Ne demek lan eski sevgilinle buluşmak? Amacın ne lan senin ha?! Nesin oğlum sen, erkek or ..."

"Sakın Melis! Sakın devam ettirme o ithamı! Bilmeden yargılama beni! Ayrıca hesap vermem gereken sen değilsin, bir hesap vereceksem Yankı'ya veririm. Şimdi bizi yalnız bırakın." Melis bir şey söylemeden Gürkan yavaşça dizindeki başımı kaldırıp, Melis'i kendine çekip odadan çıkarmıştı.

Hesaplaşma vakti gelmişti...

Huhuuu nasılda kestim ama!

Ama böyle olmalı, neden çünkü çok heyecanlı 😂😂😂.

Haydi tahminleri alalım. Bence Melis içeriye dalıp Temmuzu bıçaklayacak🤔🤔

Sizce?

JULY (bxb) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin