Nový byt

66 3 0
                                    

Ráno jsem vstala opět v půl sedmé a oblékla jsem se
Šla jsem dolů kde už máma, táta a mike snídali a na stole leželi dvoje klíče od našeho bytu. Vzala jsem si jedny a dala jsem si je do kabelky. Dnes jsem si udělala čaj a ovocný salát. Když jsem se najedla šla jsem k autu kde už na mě čekal Mike. Nasedla jsme a já celou cestu koukala do telefonu když jsme vystoupili tak sem svůj pohled z mobilu stále neodpoutala. A samozřejmě jsem do někoho vrazila... podívám se nahoru a samozřejmě to nebyl nikdo jiný než Ryan. Promiň řekla jsem tiše ,,neomlouvej se" odsekl a dal mi ruku kolem pasu. Dala jsem mu ruku pryč a šla jsem do třídy. Připravila jsem si tentokrát češtinu a po chvilce přišel Ryan, sedl si a vyndal si papír a tužku. Natáhl se ke mě ,, dáš prosímtě tu učebnici doprostřed?" Neodpověděla jsem a dala jsem učebnici mezi nás. Hodiny uběhly docela rychle ale dneska jsem nešla hned k autu ale ještě jsem se stavila u skříňky kam jsem si dala učení, než jsem ji stihla zavřít přišel Ryan a říkal ,,jedu se dneska s váma kouknout na ten byt" super řekla jsem bez sebevětšího zájmu. Zabouchla jsem skříňku a šla k autu. Čekal tam Mike a když jsme oba nastoupili tak se rozjel. Asi po pěti minutách sme dojeli a šli jsme do bytu. Když jsme tam přišli šla jsem do pokoje kde budu a koukala jsem na nábytek Ryan byl s Mikem a tak jsem si vzala sluchátka a zpívala jsem si. Postel byla v super stavu a komoda s televizi taky noční stolky byli taky OK ale musím na ně koupit nové lampy. Psací stůl se židlí taky šli. Když už jsem to všechno měla sedla jsem si na židli u stolu která je zády ke dveřím. Měla jsem sluchátka ale slyšela jsem Ryana když zabouchl dveře. Vyndala jsem si sluchátka z uší a otočila jsem se na něj. Zvedla jsem obočí na znamení toho aby začal mluvit. ,,víš chtěl jsem se ti omluvit za to jak jsem se k tobě choval." Dík no řekla jsem a chtěla jsem jít z pokoje ale Ryan mě chytl a zatáhl mě zpátky do pokoje. Můžeme jet! Zařvala jsem a v tu chvíli přišel Mike a tak mě Ryan pustil. Šli jsme k autu a rovnou domu Ryan u nás chvilku zůstal a já jsem si šla dělat domácí úkoly. Po chvilce Ryan zaťukal a když vešel řekl „pa zítra" tentokrát jsem na něj hodila vražednej pohled já.
Když vypadnul začala jsem si balit věci protože zítra jedeme rovnou do nového bytu. Jelikož tam nábytek je balila jsem jenom knížky,dekorace,oblečení a hygienu. Krabice jsem nanosila ke dveřím ale ze schodů jsem je nebyla schopná je snést a tak mi šla pomoct mamka. Vzala krabici s knihami a asi v půlce schodů se zřítila dolů. Běžela jsem za ní a zoufale jsem volala na všechny co byli v domě. Naběhl tam táta i Mike. Táta na mě začal řvát ať zavolám sanitku. Propadla jsem mobil a volala jsem sanitku která asi za pět minut dorazila a mámu odvezla. S ubrečeným obličejem jsem pozbírala knihy pod schodama a zbytek krabic jsem odnosila sama. Večer jsem si lehla do postele a všichni už spaly já jsem nemohla usnout a tak jsem si pustila film. Skončil asi ve tři ráno a já jsem pořad nemohla usnout a tak jsem si pustila další . Ten skončil asi v pět ráno. Stále jsem nemohla usnout a tak mě napadlo že pojedu do nemocnice. Vzala jsem si kalhoty a klíče od mikovýho auta a šla dolů. Nemám řidičak, to je jedno. Nasedla jsem do auta a zamířila jsem k nemocnici kde jsem běžela k recepci a tam mi řekli kde je máma. Hned jsem šla na ten pokoj kam mi řekla ta sestra. Jakmile jsem otevřela máma se probudila. ,,zlato jak ses sem dostala. Autem odsekla jsem a lehla jsem si k ní do postele. Usla jsem tam a vzbudila mě až sestra která mi oznamovala že už je osm. Běžela jsem k autu a zase se mi vyhnali slzy do očí. Nasedla jsem a jela jsem ke škole . Vylezla jsem a běžela jsem rovnou do třídy, když jsem tam vběhla učitelka se na mě podívala a řekla ,,aaa slečna clarková kdepak jste byla" v nemocnici pronesla jsem a se slzami jsem si šla sednout. Bylo asi pět minut po zvonění takže OK. Jakmile jsem si sedla Ryan se začal vyptávat co se stalo. Potichu jsem mu to začala říkat ale okřikla nás učitelka a oba nás vyhodila na chodbu.

Opřela jsem se o zeď a Ryan si stoupl předemě. Promiň šeptl mi do ucha. Odstrčila jsem ho a šla jsem si sednout na lavičku. Jako ocásek tak za mnou přišel a říká „proč jsi taková" jaká nechápave jsem se zeptala „taková nepřístupná" nevím proste se necítím na to začít tady s tebou flirtovat a pak s tebou chodit „a jindy by ses tak cítila" zeptal se vážně. Jde o to jak se budeš chovat. Když jsem to dořekla začalo zvonit. Šla jsem najít Mika. Co to bylo začal na mě mluvit. Promiň jela jsem za mámou. No a nic si neřekla měl jsem strach obejmul mě. Dobrý žiju prosimtě řekla jsem a šla zpět do třídy.
Hodiny utekly rychle a my jsme jeli do nového bytu. Samozřejmě s námi jel i Ryan. Když jsme vystoupili vzali jsme krabice z kufru a šli jsme nahoru. Vybalila jsem si věci a šla jsem za Mikem a Ryanem. Seděli na gauči , jak jsem je tam viděla nechala jsem je tam samotný a zase jsem si vzala volné tryčko a tanga lehla jsem si do postele a koukala jsem na televizi.

Doufám že se vám můj příběh líbí a pokud máte nějaké nápady nebo návrhy co by se mělo stát nebo jak bych měla příběh upravit tak pište do komentářů.❤️❤️❤️
Určitě nezapomeňte můj příběh doporučit
Tahle kapitola má 1000 slov

Já jsem jeho on je můjKde žijí příběhy. Začni objevovat