Aby jste věděli

107 3 0
                                    

Já jsem Amy clark je mi 17. A nejsem nějak oblíbená. Jsem totiž trošku chytřejší než ostatní a oni se přez to nemůžou přenýst a tak jsem celou školou nazývána jako šprtka. No co
Do školy mě vozí brácha (Mike)ten je oblíbenej a patří do stejné party jako... Ryan Lee který mu bude 18 a je se mnou v ročníku.Kdyby se mě zeptal jestli s ním budu chodit, asi omdlím, ale neni to takovej ten crush kterej když okolo mě projde jsem schopná se zbláznit.
Líbí se mi to jo, ale nejak ho neřeším.

Dneska jsem se vzbudila opět v půl sedmě jako vždy. Vylezla jsem z pokoje a šla jsem dolů. Dole seděla máma s tátou a brácha. Ahoj pozastavila jsem se a šla si udělat kafe a zalila jsem si mojí ovesnou kaši s vysokým obsahem proteinu . Než se mi udělala kaše a lehce mi vystydlo kafe, šla jsem se převléct.
Když jsem se oblékla, šla jsem dolů kde jsem si vzala kaši, kafe a sedla jsem si k rodině. Vyndala jsem si telefon a začala jsem projíždět instagram. Po chvilce se ozval táta ,,Když jste byli ještě malí, koupili jsme vám společný byt blízko školy a chceme aby jste se tam šli podívat a řekli nám jestli se tam chcete nastěhovat" oba jsme souhlasili a mohly jsme vyrazit. Mám svého bráchu ráda a klidně s ním budu bydlet.

Když jsme přijeli před školu už tam na Mila čekal Ryan a zbytek party. Vystoupila jsem a Ryan se na mě nenávistně ušklíbl . Šla jsem do třídy kde jsem si vzorně urovnala učení a posadila jsem se. Zazvonilo a Ryan, který sedí vedle mě, tak nebyl ve třídě. Po asi deseti minutách nudné chemie konečně dorazil. Ale šel druhou stranou ,,co zase dělá ?!"řekla jsem potichu když už byl u mě, tak my schodil učení a celá třída mohla puknout smíchy. Ryan pokračoval ke svému místu a já se musela zvednout pro učení. Sedla jsem si a potichu jsem řekla ,,děkuju ale nemusel si" naklonil se ke mě a říká ,,ale jo." Takhle uběhlo pár hodin a na poslední hodinu Ryan nepřišel. Aspoň mám klid od těch jeho keců. Hodina uběhla rychle a já šla k autu. Vylezla jsem ze školy a před autem stál Ryan s Mikem a kouřili. Zastavila jsem se protočila jsem očima a pokračovala jsem k autu. Když jsem se zastavila před autem, Ryan se mě zeptal ,,chceš" a natáhl ke mě cigáro. ,,Né díky." řekla jsem a nasedla do auta kde jsem si pustila mou oblíbenou Nirvanu a čekala na Mika. Když dokouřili sedl si do auta, a jeli jsme. Když jsme dojeli domů, mamka s taťkou se připravovaly a řekli nám ať rovnou v autě zůstaneme, že nás povedou k našemu bytu. Jeli jsme stejnou jako do školy a zastavili jsme u bytového domu vedle kterého byl starbucs. Barák je hezkej, ale jak to bude vypadat vevnitř . Vešli jsme do moderního výtahu s velkými zrcadly a jeli jsme až do vrchního patra. Odemkly jsme černé dveře a před námi se objevila světla předsíň s vestavěnými skříněmi a po stranách patery dveře ve dvou dveřích byli dva pokoje s koupelnou a šatnou. V dalších byl velký obývák s velkou televizí a vobrovskou sedačkou, byl tu i vchod na balkon. V dalších dveřích byla kuchyně, která bylo propojena s obyvákem a v dalších dveřích byla pračka a sušička . ,,Jo!" Oba jsme najednou zařvaly. Mamka s tátou se zasmáli a zamkly dveře . Ve výtahu nám řekli aby jsme si už začali balit věci, ale stěhovat se budeme až pozítří (o výkendu). Jeli jsme domů , já jsem se najedla a oblékla jsem si svoje Calvin Klein tanga  a velké tričko  a šla jsem spát.

Já jsem jeho on je můjKde žijí příběhy. Začni objevovat