Přípravy

42 2 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila s šla jsem se najíst. Mike mě s úsměvem pozdravil a já se na nej na oplátku usmála. Udělala jsem si jídlo a sedla jsem si k Mikovi a koukali jsme na seriál. Pak brácha obědnal pizzu a já jsem asi v jednu odpoledne vlezla do vany kde jsem se pořádně umyla a pečlivě jsem si oholila nohy. Vylezla jsem asi ve dvě a jenom ve spodním prádle jsem se vydala do pokoje začala jsem si vybírat oblečení teda přesně černé šaty nad kolena a malou černou kabelku na stříbrným řetízku. Ještě jsem se neoblékala protože je brzo. Nalakovala jsem si nehty, vyfénovala jsem si vlasy a upravila jsem si obočí. Pak jsem šla za bráchou a když jsem si vyndavala ledové kafe z lednice houkla jsem na něj „brácha vem si něco slušnýho" zvedl obočí„proč?je to jenom kalba"protočila jsem očima „uvidíme jestli to je jenom kalba" řekla jsem a rychlou chůzí jsem zaplula do pokoje. Pak jsem se asi do šesti učila na závěrečný testy a u toho jsem upíjéa kafe. Pak jsem si začala dělat vlasy které jsem si vyžehlila. Oblékla jsem si šaty a novoněla jsem se. Pak jsem se začala malovat. Do kabelky jsem si dala nějaké odličovací ubrousky telefon a voňavku kterou jsem použila. Asi ve třičtvrtě na osm jsem byla hotová a brácha už nedočkavě čekal u dveří. Obula jsem si černé lodičky. Brácha tam jen stál a civěl na mě „sekne ti to" řekl a odevřel dveře.

Já jsem jeho on je můjKde žijí příběhy. Začni objevovat