Ráno jsem se probudila vedle Ryana který ještě spal a tak jsem ho probudila. Zamkla jsem dveře kvůli Mikovi. Vzbudil se a ospale povídá „nezůstaneme doma?"zvedla jsem k němu pohled „můžeme" usmála jsem se, napsala jsem bráchovi že jsem brzo ráno musela k doktorovi a zase jsem usnula. Asi za hodinu jsem se vzbudila a Ryan nebyl vedle mě. Z kuchyně se linula vůně a tak jsem se rozhodla tam jít. Ryan tam stál jen v boxerkách a vařil vajíčka. Došla jsem k němu a dala jsem mu pusu a on se na mě usmál. Začal mě líbat a zvedl mě, já jsem mu obmotala nohy okolo pasu a ruce okolo krku. Líbali jsme se a on mě po chvilce položil na gauč „zůstaň" řekl a zazubil se na mě. Pustila jsem si televizi a po chvilce za mnou přišel Ryan se snídaní. Koukali jsme na film a když jsme dojedli bylo asi dvanáct. Brácha dneska končí ve tři. Sedla jsem si na něj obkročmo a začala jsem ho líbat. Po chvilce mě začal líbat na krku a tak jsem zaklonila hlavu aby měl lepší přístup. Rukama jsem mu cuchala ty jeho dokonalé vlasy. Pak mě lehce kousl do ucha a dál líbal můj krk ,jemně jsem mu vzdychla do ucha a on se přesunul na moje rty. Chvilku jsme se tam takhle líbali a pak mi začal volat brácha. Slezla jsem z Ryana a šla hjsem telefonovat do pokoje.
Zase mě seřval že o mě měl strach. Vehnaly se mi slzy do očí a on mi to típnul. Chtěla jsem jen být s Ryanem. Chvíli jsem tam jen tak seděla na posteli a brečela. Po chvilce přišel Ryan„co se stalo?" Zeptal se starostlivě „nic jenom se na mě zase naštval Mike"obejmula jsem ho „ale to nemění nic na tom že tě miluju" usmála jsem se a zase jsem se mu nohama pmotala okolo pasu a jednou rukou jsem mu hrabala do vlasů s tou druhou jsem se držela za jeho krk. Zase jsme se líbali pak si se mnou sedl na křeslo s začali jsme vymýšlet jak zítra oznámíme že spolu chodíme. Vymysleli jsme to a je to úplně dokonalé. Ryan už pak musel jít protože za chvilku příjde Mike. Rozloučili jsme se a já jsem si lehla na gauči čekala na Mika. Asi za deset minut přišel „ségra promiň jak jsem na tebe vijel když jsem zjistil ze si takhle brzo ráno šla k doktorovi bál jsem se aby ti nebylo nic vážnýho,co ti vlastně je?" Podívala jsem se na něj a rychle jsem vymyslela nějakej blábol abych ho odbyla a aby už to neřešil „měla jsem nějakej problém s...menstruací" plácla jsem to jen aby už to neřešil „a jsi v pořádku?" Zeptal se mě zaskočeně „jo dostala jsem nějaký prášky a mělo by být všechno v pohodě" řekla jsem a musela jsem se hodně držet abych se nezačala smát „tak to je dobře" usmál se. „není mi po těch práškách dobře půjdu si lehnout" když jsem to dorekla vstala jsem a šla jsem do pokoje kde jsem zavřela dveře a hned jsem volala Ryanovi a všechno jsem mu řekla. Hrozně jsme se smáli s pak mi to típnul a po zbytek večera se nic nedělo.
ČTEŠ
Já jsem jeho on je můj
Teen FictionVšichni to známe neoblíbená holka a oblíbeném kluk co se mezi nimi stalo? Rozečti si můj příběh a přenes se do tajemství Ryana a Amy