Odhalení

37 2 0
                                    

Ryan
Už bylo na party hodně lidi a mě přišla zpráva od Amy že už jšedou vylezl jsem před barák a hodně lidí šlo se mnou. V dálce jsem viděl jejich černý mercedes.
Amy
Vydělá jsem v dálce Ryana. Když jsme zastavili Ryan přišel ke dveřím spolujezdce (kde jsem seděla já) Mike vylezl a obrátil oči ke mě . Já jsem se zhluboka nadechla otevřela jsem dveře a když jsem si stoupala čímž jsem se přiblížila k Ryanovi tak jsem ho políbila a on spolupracoval. Jak jsme se tam tak líbali tak všichni tleskali a brácha tam stál a nemohl uvěřit co vidí. Jemě jsem ho kousla do spodního rtu a naše rty jsem rozpojila. Vzala jsem ho za ruku zabouchla jsem dveře od auta a i s bráchou jsme se vydali dovnitř. Sedli jsme si na gauč a já jsem si dala kolu s rumem (teďka na to s tím alkoholem nepůjdu tak rychle) povídali jsme si a já jsem Mikovi vyprávěla jak jsem mu včera lahala o tom doktorovi. Hrozně jsme se smáli a mě pak došlo že už v sobě pár těch skleniček mám ale bylo mi to docela jedno. Bavili jsme se a já jsem ignorovala kolik toho v sobě mám.  Pak jsme s Ryanem tancovali na nějaké pomalé písničky. Líbali jsme se a on mě zvedl do vzduchu a já jsem pochopila co chce a tak jsem mu obmotala nohy okolo pasu a ruce kolem krku. Chci tě šeptla jsem mu do ucha mezi polibky COŽE? Chci tě! Řekla jsem tentokrát hlasitějia a usmála jsem se. Položil mě na zem vzal mě za ruku a táhl mě k sobě do pokoje zavřel a začal mě líbat. Hodil mě na postel a pomalu ze mě sundal oblečení a zůstaly mi jenom tanga on byl pořád oblečený a tak jsem se ho snažila svléknout. Moc se mi to nedařilo a tak se usmál a pomohl mi. Když už byl nahý svlékl mi tanga a polibkami směřoval dolů. Jazykem kroužil okolo mého klitorisu. Prohla jsem se v zádech a potichu vzdychla. Když vyděl že se mi to líbí tak zrychlil a přidal dva prsty kterými do mě pronikal. Nahlas jsem vzdychala a myslím že nás někdo musel slyšet. Když jsem se udělala naklonil se nademě a vyžadoval souhlas. Dala jsem mu pusu a po chvilce jsem do polibků jemně řekla„chci tě hrozně moc teď hned" podíval se na mě„já tebe"
  Pomalu ho do mě zasouval neskutečne to bolelo ale bylo to úžasný z očí se mi vyvalila slza. Když už ve mě byl po kořen oddychla jsem si a pomalu jsem se uvolnila když viděl že jsem v pohodě začal pomalu přirážet. Bylo to úžasný a já mu mezi vzdychy dala povel aby zrychlil a on tak udělal. Bylo to neskutečný a nikdy nebudu litovat toho že moje poprvé bylo s ním. V ruce jsem drtila prostětadlo a udělala jsem se a on hned po mě. Prohodili jsme se a já jsem byla nahoře. Líbala jsem ho on mě držel za zadek a tím si udržoval tempo. Když jsme se oba znovu udělali . Slezla jsem z něj , oblékli jsme se a já jsem si upravila vlasy. Ještě jsme se chvilku líbali a pak jsme šli zase dolů. Drželi jsme se za ruce a když jsme došli dolů zamířili jsme za Mikem který se hned ptal kde jsme byli. Začervenala jsem se a Ryan odpověděl za mě „nahoře" usmál se a Mikovi to došlo „aha" řekl a usmál se „zajdeme na cígo"zeptal se Mike Ryana a společně odešli ani jeden normálně nekouří ale takhle na akcích jo. Vzala jsem si zase svůj rumík a pár loků jsem si dala. Pak jsem se vidala za klukama. Sedla jsem si naproti Ryanovi a z krabičky která ležela vedle něj jsem si vzala cigáro s ještě než jsem si zapálila oba na mě vrhly udivenej obličej už jsem čekala že mi to budou zakazovat ale místo toho se ke mě Ryan natáhl a zapálil mi.
   Vrátili jsme se a já jsem zase popadla svojí flašku. Tancovali jsme a ani nevím kolik bylo hodin když se to rozpustilo a my s Mikem jsme přespali u Ryana.

Já jsem jeho on je můjKde žijí příběhy. Začni objevovat