Oblékla jsem se a namalovala a mohly jsme jít. Když jsme dorazili s Ryanem jsme šli do třídy. Ani ne po minutě přišla nějaká nová učitelka. Byla jakože mega divná a hnusná. Hned na začátku hodiny jsme jí s Ryanem začali řešit. Smáli jsme se a jelikož učitelka byla nová docela to ignorovala. Opakovali jsme ty její nudný a zároveň vtipný kecy. Hrozně jsme se smáli a Ryanovi vykoukli ti jeho dokonale bílé a rovné zuby. Miluju jeho zuby! Pořád jsme se smáli. Nemohla jsem se přestat smát. Učitelka už to nevydržela a vyhodila nás ze třídy se smíchem jsme odešli tak já jsem se klasicky opřela o zeď. Ryan hlasitě polkl a přišel ke mě blíž. Hrál si s míma vlasama , tak moc se na to soustředil že jsem se musela hlasitě zasmát. Víš...chci se tě na něco zeptat? Když to dořekl já jsem zvedla obočí a on se pomalu rty přibližoval k těm mím. Začal mě líbat a já jsem bez váhání spolupracovala. Chvilku jsme se tam tak líbali a pak Ryan rozpojil naše rty a začal „zkusíme to" šeptl a chitl mě lehce za ruku. „jo" řekla jsem potichu. Pomalu jsme došli na lavičku a když jsme se posadili Ryan začal „napadlo že by jsme to nikomu neřekli a zatím by jsme si užili u tebe doma a o výkendu bude party a tam by jsme to odhalili?" Usmál se na mě a já jsem mu to opětovala „ani Mikovi?" Zeptala jsem se opatrně „ani tomu" řekl něžně a opět mě políbil v polibku mě jemně kousl do rtu( já to říkala já ty jeho zuby miluju). Po chvilce skončila hodina a mi jsme šli do další třídy. Naštěstí už nás dneska neučila ta obluda a tak jsme cely den zvládly a ani jednou už nás nikdo nevyhodil na chodbu (úžasný já vím).
Když jsme dojeli domů s Ryanem jsme šli ke mě do pokoje. Zamknula jsem aby Mike nezjistil něco co by neměl. Otočila jsem se a Ryan mě začal surově líbat „je těžký sedět vedle tebe a dělat že jsme kamarádi" šeptal mezi polibky „je ale už to skončí" řekla jsem mu a dál ho líbala. Pak jsme si lehký a opět koukali na film. Když film skončil šla jsem se převléknout do mého klasickèho outfitu (tanga a velký tryko). Zbytek večera jsme se tam tak váleli a líbali se.Omlouvám se že už nezmiňuju Amy rodiče ale kniha není o rodičích ale o Amy !!!
ČTEŠ
Já jsem jeho on je můj
JugendliteraturVšichni to známe neoblíbená holka a oblíbeném kluk co se mezi nimi stalo? Rozečti si můj příběh a přenes se do tajemství Ryana a Amy