Rozdział 5

225 24 0
                                    

-Dobra, to pa Heather! - Dziewczynka pomachała swojej przyjaciółka. Chciała odejśc do swojego pokoju, ale po drodze zatrzymał ją jej brat.

-Cheryl! To była ta twoja koleżanka?

-Tak, to Heather. A co? Nie wierzyłeś, że mogę mieć znajomych? - Powiedziała z pretensją w głosie.

-Co?! Nigdy tak nie pomyślałem! Ale dobra. Ile ją znasz? Ma jakieś rodzeństwo... brata na przykład? - Zaczął swoje przesłuchanie Jason. Był bardzo przewrażliwony na punkcie swojej siostry, ale czuł też niepewność po tym, jak zobaczył swoją siostrę z jej przyjaciółką. Niby nic takego, ale Jason nie był pewny, "że to tylko przyjaźń".

-Wiesz, bracie, że nie wiem? Dowiedziałam się o niej kilku rzeczy i w ogóle, ale nie wiem czy ma rodzeństwo. A do czego jest ci potrzebna ta informacja, Sherlocku?

-A tam, czysta ciekawość. Tylko się o ciebie martwię, siostra. Nie pozwole, żeby z włosy spadł ci nawet jeden rudy włos! - Zaczęli się śmiać. - Hej, Cheryl, może pójdziemy w następnym tygodniu do kina? Chciałbym spędzić z tobą trochę czasu, sama wiesz, rozpoczeła się szkoła i nie mamy dla siebie tak wiele czasu. 

-Tak, jasne! Dawno ze sobą nigdzie nie byliśmy! - Ucieszyła się dziewczynka.

-To super. A teraz, idź się wykąpać, przebrać i umyć to... coś co masz na twarzty. - Skrzywił się chłopak. Nigdy nie był fanem makijażu. Wolał naturalność. Cheryl przewróciłą oczami.

-Jasne, widzimy się na kolacji. - Ruda pobiegła do swojego pokoju.

Po wszystkich czynnościach, które wiązały się z pielęgnacją, zeszła do jadalni. Czekała tam już na nią rodzina oraz ciepły posiłek. Jedząc odezwała się jej matka.

-Mam nadzieje, że już nie przyprowadzisz tu tej wywłoki.

-To nie wywłoka, tylko moja przyjaciółka i mam zamiar się z nią spotykać. - Urwała szybko. Umyła zęby po czym położyła się do łóżka, aby spokojnie pójść spać.


------------------------------------------

Witam kochani po dużej nieobecności. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Mam nadzieje, że rozdział się podoba. 

Dziś trochę Cheryl i Jasona. 

Widzimy się w kolejnym. Paa

Cała prawda o ... Cheryl Blossom / WOLNO PISANEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz