HİSLER?

735 35 22
                                    

Akashi

"İşte 6 numarayı buldum!" dedi Ryouta. Herkes merakla bekliyordu o inanılmaz oyuncunun adını. Satsuki adını tam okurken Kazunari kağıdı elinden aldı, gözünde de gözlük vardı. Shintarou sakin ama bir o kadar kızgın bir ses tonuyla uyardı onu "Kağıdı ve gözlüğümü ver Takao!" Kazunari gözlüğü düzelterek konuştu "Bu değerli şahsiyetin ismini ben söyleyeceğim." Sinirden kızaran Taiga bir kaplan gibi Kazunari'ye atladı "Oku o zaman!!!" Sakin ol dercesine ellerini aşağı yukarı hareket ettirdi Kazunari, ardından ismi okudu "6 Numaralı oyuncunun adı Hiroshi Yukio " Satsuki'nin gözlerinin içi parlıyordu "Yeteneği gibi adı da mükemmel"

Tüm Muhteşem Nesil dönüp Satsuki'ye bakınca dediğinin farkına varmış olacak ki "Tetsu-kun kadar kimse mükemmel olamaz elbette" diye ekledi. Tatsuya ve Taiga gülümsedi, Daiki ise onunla alay etmeye başlamıştı bile. Ben ise Ryouta'yı yanıma almış Tetsuya'yı arıyordum. Bulduğumda ise tek bir cümle belirdi beynimde; onu uzun zamandır ilk defa bu kadar ciddi gördüm..

Kuroko

Uzakta durmuş grubumun mutluluğunu izliyordum, aslında bende mutluydum sadece tuhaf bir his vardı içimde.

"Hiroshi Yukio.." Adını duymam istemsizce heyecanımın artmasına sebep olmuştu. Bu da neydi şimdi?

Momoi-san, Kaida Senpai'ye seçtiğimiz öğrenciyi beyân ettikten sonra oynayan tüm öğrencileri bir araya topladı.

'Pekala gençlik toplanın! Seçilen öğrenciyi açıklayacağım!" Heyecanla toplandı büyük kalabalık, vısıltıların yanı sıra heyecandan çıkacak olan kalp atışlarının sesleri de vardı. Herkes Kaida Senapi'ye kullak vermişken, ben ise Hiroshi Yukio'yu arıyordum fakat onu yakından görmediğim için bulmam imkansızdı ve ben bunu iyi biliyordum. Ama sanki yıllardır tanıyormuşum gibi hissetmeden edemiyordum...

"Evet arkadaşlar, maçlar bitti karar verildi. Muhteşem Nesil takımına alınan kişi..."  Kaida Senpai'nin yarattığı gerginlik öğrencilerin yüzlerinden akan teri arttırmaya yetiyordu. " Hiroshi Yukio!"

Yazar

Sessizliğe boğulan sahada herkes birbirine bakıyor, Hiroshi Yukio'nun kim olduğunu anlamaya çalışıyorlardı. Kaida Senpai bu ölüm sessizliğinden bıkarak konuştu "Hiroshi Yukio! Buraya gel!"

Yanından "Ben-" diye başlayan bir söz duymuştu ki Kuroko atladı "Koç, o zaten yanınızda..." Herkes alayla Kuroko'ya bakmaya başlayınca onu destekleyen cümle koçun tam yanından geldi. Anlık bir sessizliğin ardından görülen Hiroshi Yukio herkesi şok etmiş ve çehrelerine korku düşürmüştü.

Durumdan etkilenmeyen şahıslardan biriydi Akashi ve bu çocuk, dikkati üzerine çekmeyi en baştan başarmıştı...

Koç Kaida

Ne zaman buraya gelmişti bu velet?! Ah... Her neyse önemli olan gelmesi.

Tanrım ne kadar soğuk bir yüz! Ama nedendir bilinmez bir sempatikliği hatta çekiciliği var, insan konuşmadan bile ısınıyor ona. Fakat gene de tekbirli olmakta fayda var.

"Ne zamandır ordasın?" diye sordum şüpheyle. Gözlerini odaklayarak verdi cevabını "Adımı söylediğinizden beri.." Şaşırmış bir şekilde öğrencilere, ardından ise Muhteşem Nesil'e bakmıştım. Akashi haricinde diğerleri olayı tam olarak kavramış görünmüyordu.

Kendimi toparlayıp öğrencilere döndüm "İşte Muhteşem Nesil'in yeni üyesi!"

Himuro

Yeni çocuk varlığı hissedilmeyen ama bir o kadar da dikkat çekici biriydi. Yetenek olarak Kuroko'yla aynı denebilecek kadar yakındı. Tek fark; yeni öğrenci daha güçlüydü. Kuroko'nun gözlerini ondan ayrımamasının sebebi buydu. İlk defa baktığımda duygu taşıyan gözlerinin o an nefret duygusu taşıdığını düşündüm. Sonradan fark ettim bunun sadece gözlere ait olduğunu ama gerçek hislerinin ne olduğunu tanrı bilirdi.

Yanımda duran mor deve çevirdim gözlerimi. O bile tıkınmayı bırakmış, yeni gelene bakıyordu.

"Bu çocuk kesinlikle farklı..."

Kuroko

Onu görmüştüm. Öğrencilerin arasından geçişini, merdivenlerden çıkıp koçun yanına gelişini... Her şeyi görmüştüm.

Onu fark ettiğimi anladığında belli belirsiz bir şaşkınlık ifadesi göründü yüzünde. Gözleriyle taradığı andan itibaren anladım ki gözdesi olmuştum. Bu iyi haberdi, çabuk kaynaşacaktık.

Dış görünüş olarak gözlüklü kahve saçları ve gözleriyle normal biriydi aslında. Görünüşte sakindi ama emin olamıyorum bundan nedense. İçimden bir ses onun yanıltıcı olduğunu haykırıp duruyordu. Kimsin sen Hiroshi Yukio?..

Arkadaşlar yazabildiğim bu kadar oldu. Sizce yeni çocuk nasıl ve gizemi ne?  Bir sonraki bölümde eğer uzun yazarsam her şey anlaşılacak.

"Dış görünüş sadece bir perdedir..."

~Misaki~

GİZLİ ÜYE (YAOI) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin