Det er mandag og jeg har ikke snakket med Nathan siden etter den middagen. Jeg hadde fortalt Elena om det, og hun bare ba meg om å «passe på at jeg ikke ble såret». Jeg tenkte litt over det han hadde sagt. Han ville ha meg. Jeg sukket. «Bullshit! Hvor mange jenter tror du ikke han har sagt det til? Du er ikke spesiell! Kanskje han bare sa det til deg fordi han synes synd på deg.» sier den irriterende stemmen i hodet mitt igjen. Jeg blir brått slått ut av tenkingen min når skoleklokken ringte. Da var det time da.
Halvparten av skoledagen hadde gått og jeg har foreløpig klart å ignorere Nathan. Jeg, Elena og Kade sitter i kantina og spiser lunsj. Jeg sitter og gomler i meg kyllingsalat, mens de andre spiser skinkesalat. For en gangs skyld hadde de god mat i kantina. Plutselig kommer det en blondine, proppfull av sminke trippende inn på noen høyhælte sko med to andre med like mye sminke etter seg. "Det er Rachel Thompson, barbien på skolen." hvisker Elena til meg og nikker mot blondinen som jeg nå vet heter Rachel. Lydnivået i kantinen minsker smått og alt jeg kan høre er noen høye hæler klikke bak meg. Jeg snur meg rundt og der står riktignok denne barbiedokka. «Holde deg unna Nathan! Han er min!» spytter hun mot meg. «For det første eier du han ikke, og for det andre så kan jeg være med hvem jeg vil.» spytter jeg tilbake. Hun ser irritert ut. «Han elsker meg og han vil ikke ha en så ekkel liten dritt som deg! Se på deg selv, du er søppel!» ler hun. Jeg kjenner det stikker litt inni meg. Med så dårlig selvtillit, føler jeg faktisk det er sant. Men jeg kan ikke la henne vinne. «Kan du få det ekle trynet ditt vekk fra meg? Jeg prøver å spise og du gjør sånn at jeg mister matlysten.» sier jeg bitchy. Hun gisper og flere i kantina ser litt sjokkerte ut akkurat nå. Hun snur seg raskt rundt. Knipser med fingrene og spaserer av gårde med de to andre barbiedokkene etter seg.
Jeg snur meg tilbake til Elena og Kade. De ser overrasket ut. «Jeg kan ikke tro at du nettopp sa det til selveste Rachel Thompson.» sier Elena, Kade nikker seg enig. «Noen må sette henne på plass.» sier jeg og gliser litt. «Men hva mente hun med at du skulle holde deg unna Nathan?» spør Kade og ser rart på meg. «Nathan er gal etter henne.» utbryter Elena før jeg får svart. Jeg rister på hodet og ler litt. Det var ikke helt sant. Lydnivået i kantina minsker igjen og jeg forventer å se den samme barbiedokke igjen. Jeg gidder ikke å snu meg en gang. Jeg er for irritert etter i stad. Kade og Elena ser sjokkert på meg, eller rettere sagt, på det bak meg. Jeg kjenner en varm pust som lukter mint som kiler meg i nakken.
«Hei vakre.»Authors note
Hei vakre lesere<3 Noen dager siden jeg la ut kapittel sist, men viste bare ikke hva jeg skulle skrive.
Enjoy<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dead inside
Genç KurguEn deprimert tenåringsjente som har gått igjennom mye. Alt for mye. 16 år gamle Luna sliter. Livet blir bare ikke bedre. Hun har gitt opp. Det føles som at hun er død på innsiden. Hun har flyttet til et nytt land for en ny start sammen med broren o...